User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 10:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wep-avain ongelma! apuja kiitos.. ( wifi ongelma myös!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WEP-Avain Ongelma! Apuja kiitos.. ( WIFI ONGELMA MYÖS!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Antiikki
Newbie
_
8. maaliskuuta 2009 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Koitin saada DS liteäni yhdistetyksi WI-FI Yhteyteen, mutta en saanu yhdistetyksi ( Modeemi muuten Telewell ea510.. ja v3) ja minulle on sanottu mitä pitäisi tehdä. Ekkana sanottiin että muuta WEP Avain. Noh, menin kannettavallani sinne modeemin sivuille ja vaihdoin wep avain 1 toisenlaiseen, jossa oli numeroita 1-9 ja kirjaimia taisin laittaa vain a-c. Ja oli 26 merkkiä.
Sitten menin tallentamaan, ja Vóla, netti romahti.
Koitan nyt kerrankin itse saada netin toimimaan, koska olen kaatanut netin jo liian monta kertaa.. Ja kaikki on ollut minulle vihaisia.
Ja laskut isoja.
Joten voisitteko neuvoa minulle sana´sanalta miten teen se, en osaa enkä tiedä näistä jutuista mitään...
Ja tämä kone on tässä samassa yhteydessä (?) ja vaihdoin tämän oletus wep avaimen siihen 2 avaimeen.
Kysykää, jos haluatte vielä tietää jotain, mutta haluan saada kannettavan netin taas toimimaan,mutta miten..?

Do it.
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. maaliskuuta 2009 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Resetoi boksi tehdasasetuksiin ja sitten teet kuten tossa videossa neuvotaan...
http://www.easytel.fi/video2.php?opas=16

las ballenas son el camino
Antiikki
Newbie
_
8. maaliskuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on ethernet- kaapeli?
Ja teenkö sen tällä toimivalla koneella?

E: Jos teen tuon, pitäkö minun missään noissa ohjeiden vaiheissa poiketa mitenkään, kun tässä talossa on 3 tietokonett, yksi kannettava ja loput tälläisiä normaaleja. Ja voiko tuossa mennä jokin niin pahasti pieleen että tarvii soittaa apua..?
Ja auttaako tuo kaikkia koneita? Varmastikko?
Miten muut asetukset sitten tulee tuohon?
Käytän nyt ihan alkuun kannettavaa vain modemiin johdon päässä jos se auttaisi.

e2: Ja miten resetetään <_<
E3: Ja tosiaan, kannettavalla ei pääse edes modeemin sivuille.

Do it.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2009 @ 18:01

Antiikki
Newbie
_
8. maaliskuuta 2009 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja asumme korvessa, joten sitä ei tarvi laittaa sillain ettei esim. naapurit käytä nettiämme..
Pitäs nyt vain saada se wep avain oikeakaksi, miten resetöin + onko siinä ´´riskejä´´ ja mitä muuta? kaikki tarkalleen..

Ja nykyään WLAN Turvallisuuden turvallisuusasetukset on WEP tasolla, miksi se pitäisi laittaa WPA sharediin?
Ja pitäisi samalla saada nintendo wifi connection toimimaan..

Do it.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2009 @ 18:09

Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. maaliskuuta 2009 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mikä on ethernet- kaapeli?

Tavallinen verkkokaapeli

resetointi:
http://telewell.fi/ohje.php?ohje=88

Tee vain tuon video-ohjeen mukaan asetukset.

las ballenas son el camino

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2009 @ 18:25

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wep-avain ongelma! apuja kiitos.. ( wifi ongelma myös!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy