User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 17:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänet ei pelaa !! apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet ei pelaa !! APUA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
FriiGGi
Newbie
_
8. maaliskuuta 2009 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli sain koneeni pari päivää sitte huollosta jossa vaihdettiin näytönohjain ,Radeon HD 4550 .
Kun sain koneeni päälle , kaiuttimista ei kuulunut pihaustakaan .
Ja tietokone ei ole edes tunnistanut kaiuttimia vaikka kaikki johdot ovat oikeissa paikoissa ..
megx
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna äänikortin ajurit uudestaan.
FriiGGi
Newbie
_
8. maaliskuuta 2009 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon asentanu ja yrittäny uudestaaki monta kertaa :/
Ongelma on varmaa siinä , ku pist'n hiiren tohon äänenvoimakkuuden säätö painikkeen yläpuolelle nii siin lukee Digitaalilähtölaite (HDMI)
ja sillon ku kaiuttimist viel tuli ääntä nii siin jtn muuta ja "Kaiuttimet"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2009 @ 21:15

megx
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2009 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten oot kytkeny kajarit, et ilmeisesti HDMI:ta käyttäen? Luultavasti äänikortin ajurien mukana tulee jonkulainen softa jolla pystyy vaihtamaan tota ulostuloa.
FriiGGi
Newbie
_
9. maaliskuuta 2009 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siin näytönohjain paketissa ollu ku asennus ohjeet ja joku CD varmaan asennuksee ku en itse asentanu tota ..
FriiGGi
Newbie
_
9. maaliskuuta 2009 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FriiGGi:
Ei siin näytönohjain paketissa ollu ku asennus ohjeet ja joku CD varmaan asennuksee ku en itse asentanu tota ..
Eikä oo tullu mitään ohjelmiakaan

Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2009 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjauspaneeli --> ääniasetukset. Katto tuolta mistä puskee äänet ulos.

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
FriiGGi
Newbie
_
11. maaliskuuta 2009 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvii apuu enää , Vista oli seonnu nii asennettii XP ja kaikki toimii : )
Mainos
_
__

_
Rypsy
Inactive
_
17. maaliskuuta 2009 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on pieni probleema mun äänien kanssa. kävin vähän aikaa sitte laittaa päivityspaketin koneeseen (uus emolevy,prossa,näyttis). Tietty piti uuestaan asentaa vista. Eli kun vaikkapa pelaan tai kuuntelen normaalisti musiikkia äänet menee jökkiin (nopeasti toistuvaa ääntä. Vähän niinku rätinää) n.2 min musiikin soitua tai peliä pelattua. Ajurit on ajantasalla. Kaikkee oon kokeillu mikään ei oo tähän mennessä toiminu.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänet ei pelaa !! apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy