User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 22:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvdlle polttamisen vaikeus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVDlle polttamisen vaikeus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
9. maaliskuuta 2009 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve. Tarttisin apua kun haluaisin polttaa dvdlle elokuvia koneeltani, mutta en tiedä mistä aloittaa. Olen lukenut netistä kaikenlaisia ohjeita, mutta en saa niistä oikein selvää kun on nii montaa erilaist ohjelmaa ja ohjetta. Niin ja ne tekstitykset.. Miten ne saa mukaan siihen dvdlle?
Voisko joku nyt auttaa tätä junttia ja selventää mitä pitää tehä ja pitääkö mun ladata jotain ohjelmia? ja jos pitää niin miten käytän niitä ohjelmia? Itelläni on käytössä vaan toi windows media player ja sit toi Windows DVD Maker. (En käytä tota Dvd makeria kun se aina tilee..) Ja jos tästäkin tiedosta on apua niin mulla on Vista home premium.
Sori jos oon tällänen tumpelo mut ois kiva jos joku auttais..

Kiitos jo valmiiksi avustasi.
Senior Member
_
9. maaliskuuta 2009 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En halua olla mitenkään tyly, mutta laitappa tuohon hakukenttään (yllä) sanat avi ja dvd.
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
10. maaliskuuta 2009 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä et tiennyt (Et ole koskaan katsonut leffllista dvd.tä, se levyn sisältöä?) että video_ts kansio liittyy tuohon.
Katso tasan edellinen ketju tässä keskustelu osiossa.

Niissä ohjelmissa on Help, manuaali tms. mukana kertomassa käyttöä. Tai ohjelman sivustolla on ladattavissa tai selaimella katsottavissa ohjeet.
Luet ne ja kokeilet ja opettelet.
Täällä nyt kukaan rupea sulle ohjeita kirjottamaan alusta pitäen kaikiin mahdollisiin tapauksiin.
'Jos päädyit käyttämään ohjelmaa X, ja sun leffa on muotoa Z, pitää sun ensin ... sitten ohjelmassa X... Jos tekstitys...'

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. maaliskuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

las ballenas son el camino
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvdlle polttamisen vaikeus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy