User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 08:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati catalyst ajureissa profiili ongelmia??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati Catalyst ajureissa profiili ongelmia??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sekkari
Newbie
_
9. maaliskuuta 2009 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on pientä ongelmaa Atin uusilla Catalyst ajureilla. Minun pitäisi saada kolme profiilia luotua.

Ensimmäisessä profiilissa olisi kaikki kolme 24" näyttöä käytössä 2d tilassa.

Toisessa olisi vain videotykki käytössä ja kaikki kolme 24" näyttöä olisi sammuksissa.

Kolmannessa profiilissa olisi kaksi näyttöä käytössä ja Atin Crossfire päällä.

Aluksi kaksi ensimmäistä profiilia toimi aivan oikein, mutta kolmannella ei lähde Crossfire päälle vaikka profiilin tallentaisi miten, käsin joutuu käydä laittamassa tuon Crossfiren aina käyttöön. Eikä sitä saa profiiliin tallennettua ollenkaan?

Nyt sitten tuo toinenkin profiili alkoi temppuilemaan. Kuva jää yhteen näyttöön eikä mihinkään muuhun. Olen tehnyt saman profiilin pariin kertaan eri nimelläkin, mutta kun tulen profiilista johonkin muuhun profiiliin ja haluan laittaa kuvan nopeasti tykille, ei homma toimi. Onko jollain ideaa millä profiilit saisi toimimaan paremmin? Käyttiksenä Vista x64 Ultimate ja ajureina Ati Catalyst 2009.0113.2222.40119 versio.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati catalyst ajureissa profiili ongelmia??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy