User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 17:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > creative fatal1ty 2020 laser hiiri.. ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Creative Fatal1ty 2020 laser hiiri.. Ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
cjakyto
Newbie
_
11. maaliskuuta 2009 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. Omaan tollaisen otsikon mukaisen hiiren ja ongelmana on se, että kun laitan hiiren usb porttiin (joka on 2.0) hiiri ei ala toimimaan ennen kuin laitan kiinni deltacon MAP-KC21CS ulkoisen 2.5" kovon.
Ja sittenkin hiiri toimii rajallisesti. eli jos vaihdan tarkkuuksia niin 400cpi alkaa nykimään jos hiirtä vie vasemmalle. 800 toimii suht hyvin, nykii silloin tällöin. 2400 nykii samalla lailla niin kuin 400.
Olen kokeillut hiirtä toisella koneella ja siinä se toimii kuin unelma kaikilla tarkkuuksilla. Olen kokeillut vaihtaa eri usb-porttiin mutta ei vaikutusta. Windows xp on asennettu uusiksi, ei vaikutusta. Hiiri ei edes heränny henkiin ennen kuin tökkäsin irtokovon jälleen koneeseen ja taas alkoi nypyyttäminen. Olen poistanut ajurit ilman menestystä. Mulla on pari perus optista hiirtä jotka toimivat ihan normaalisti kyseisessä kokoonpanossa.

Vertailin minkä ajurin toinen kone ottaa käyttöön kun kokeilin sitä toiseen koneeseen mutta aivan samoista on kyse.

Onko kellään ollut moista ongelmaa?

Emolevy on P4PE-X/TE
P4 2.8Ghz
2Gt keskusmuistia.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > creative fatal1ty 2020 laser hiiri.. ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy