User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 00:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelmia kuvassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia kuvassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mK0z
Member
_
13. maaliskuuta 2009 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips.
Ostin uuden koneen tuossa muutama päivä sitte ja kun olin asentanut wintoosan päivittäny näyttiksen ja monitorin.. niin ongelma alkoi..
ongelma on se että ruutu välähtelee tasaisin väli ajoin .. eihän se nytte kun tätä kirjotan välähtele, mutta jos rupeisin surffailee niin sitten se aloittaisi sen.
Olen huomannut että ainaskaan yhdessä pelissä se ei sitä tee(Ut2004), tosin se on ainoa minkä oon vielä asentanut koneeseeni (:

Windows XP home
Ati radeon 4870 HD Overclocked 1Gt
Samsung 226bw

E: Eikö kellää ole mitää ideaa mikä voisi olla vialla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2009 @ 19:56

mK0z
Member
_
13. maaliskuuta 2009 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jollain kokemusta/ideaa mistä vika johtuisi? :(
Artsi112
Suspended due to non-functional email address
_
21. maaliskuuta 2009 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama vika täällä.. Vaihdoin näyttiksen jo kerran, mutta sama "oire" jatkuu. Nyt huomasin myös, että jos sammuttaa näytön koneen ollessa päällä, ja odottaa tarpeeksi näyttöön ei tule enää kuva koneesta.
Mikä tässä nyt mättää?

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelmia kuvassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy