User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 01:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kannattaako hankkia???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako hankkia???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Annesi
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2009 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisin ostamassa lapsille pelikoneeksi tällaista HP Pavilion a320.fi.
Käyttis Windows XP Pro, Prosessori Intel Celeron, Muisti 1.5Gb DDR, Näytönohjain Intel 82845G Graphics Controller, 6 x USB, 2 x Firefire.
Kovalevyjä 2: WDC 500Gb ja WDC 250Gb.
Meidän mukulat pelaavat lähinnä lastenpelejä, Sims, rallit, hevospelit jne.
Hintaa tälle tulis varmaan siin 160-200?.
Kannattaako ostaa?
Vastatkaa nopeesti, kaveri odottaa vastausta.
Kiitän etukäteen, jos joku kertoo totuuden koneesta.
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2009 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kannata ei..... tuolla ei vakiona pyöri edes tuo sims, itselläni nimittäin on juuri ko. kone alla ja niukin naukin pylrii vaikka näyttiksen vaihtanut. prossu on todella onneton peleissä, muisti on hidasta (ddr1) eikö sitä saa päivitettyä ddr2:n. kovalevyt oikeestaan ainut minkä takia tuo kannattaisi ostaa :D
Annesi
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2009 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos sinulle rehellisestä vastauksesta, kun en oikein noista tehoista ymmärrä. En minä voi ostaa oikein kallistakaan eli olisiko jotain vinkkejä, mitä minun pitäisi tietää pelikonetta ostaessa. Tiedän, että vaihtoehtoja on sitten satoja, mutta sellainen yksinkertainen vinkki.
Minulla itsellä on nimittäin compaq presario, Win XP Home, 1300hz,
nvidia geforce 2 jotain näytönohjain, ja mukulat tietty tunkee nyt pelejään tähän, kun eivät toimi lasten vanhassa koneessa, missä on Win 98 käyttis.Mulla menee hermot, kun kone on täynnä pelejä.
Voisko sille Win 98, Hp Vectra, Näytönohjain Matrix jne, ni voisko sille koneelle vielä tehdä jotain, että ne pelit toimis siinä paremmin, kun nyt kuvat peleissä liikkuu pätkien. Monet lasten peleistä on Win 95, 98 ja XP:lle tehtyjä. Jos lisää muistia, mutta mitä muuta sille pitäis tehdä?
Ohhoh, tulipa paljon kysymyksiä!!!
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2009 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa varmaan tehdä uusi topicki otsikolla esim "lasten "pelikone" alle 200€" niin saat neuvoja sitten. kyllähän noita pc:Tä silloin tällöin tuohon käytöön on esim gigantissa alennuksessa.

tässä ois keskusteluu 300€ pc:stä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/746858

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2009 @ 17:16

Senior Member

3 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2009 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Annesi:
Kiitos sinulle rehellisestä vastauksesta, kun en oikein noista tehoista ymmärrä. En minä voi ostaa oikein kallistakaan eli olisiko jotain vinkkejä, mitä minun pitäisi tietää pelikonetta ostaessa. Tiedän, että vaihtoehtoja on sitten satoja, mutta sellainen yksinkertainen vinkki.
nvidia geforce 2 jotain näytönohjain, ja mukulat tietty tunkee nyt pelejään tähän, kun eivät toimi lasten vanhassa koneessa, missä on Win 98 käyttis.Mulla menee hermot, kun kone on täynnä pelejä.
Voisko sille Win 98, Hp Vectra, Näytönohjain Matrix jne, ni voisko sille koneelle vielä tehdä jotain, että ne pelit toimis siinä paremmin, kun nyt kuvat peleissä liikkuu pätkien. Monet lasten peleistä on Win 95, 98 ja XP:lle tehtyjä. Jos lisää muistia, mutta mitä muuta sille pitäis tehdä?
Periaatteessa noin vanhalle raudalle ei kyllä ihmeitä pysty tekemään. Jos kertoisit vähän budjetistasi, niin olisi mahdollista suositella tietokonetta. Olet varmaan kuullut koneiden kasaamisesta erillisistä komponenteista? Se on tälläkin keskustelualueella moneen kertaan todettu paljon halvemmaksi kuin suoraan kaupan pakettikoneiden ostaminen. Jo muutaman sadan investoinnilla saa suhteellisen hyvän paketin kasaan, jolla pyörittää vähän vanhempia pelejä hyvin

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

"Why sleep if you dont dream" - Lil Wayne
Annesi
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2009 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tosta budjetista, jos olisin ollu valmis parilla sadalla ostamaan ton Hp:n mistä ihan ekana kysyin, niin jos saisin tosi hyvän pelikoneen lapsille, sellasen, ettei taas vuoden päästä ihmetellä, kun pelit ei toimi, niin ehkä jotain max 350?. Sit ajattelin, että jos tästä mun presariosta tekis pelikoneen, kun ostin itselle läppärin.
Mut kuka niitä kokoilee, ei mulla ainakaan ole tuttua, joka osais tai olis aikaa tehdä.
Annesi
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2009 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aahola:
Periaatteessa noin vanhalle raudalle ei kyllä ihmeitä pysty tekemään. Jos kertoisit vähän budjetistasi, niin olisi mahdollista suositella tietokonetta. Olet varmaan kuullut koneiden kasaamisesta erillisistä komponenteista? Se on tälläkin keskustelualueella moneen kertaan todettu paljon halvemmaksi kuin suoraan kaupan pakettikoneiden ostaminen. Jo muutaman sadan investoinnilla saa suhteellisen hyvän paketin kasaan, jolla pyörittää vähän vanhempia pelejä hyvin
No. voisiko tästä mun qompaq presariosta tehdä yhtään tehokkaampaa pelikonetta lapsille? Ja kukas niitä tekee? Mä en itse osaa tehdä muuta kuin niitä perusasioita koneella. Tarvitsetko tietoja tästä tarkemmin tästä mun koneesta, jotta voit miettiä, onko tälle tehtävissä jotakin? Mä voisin sit käyttää itse vain kannettavaani, koska en pahemmin pelaile.
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2009 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No. voisiko tästä mun qompaq presariosta tehdä yhtään tehokkaampaa pelikonetta lapsille? Ja kukas niitä tekee? Mä en itse osaa tehdä muuta kuin niitä perusasioita koneella. Tarvitsetko tietoja tästä tarkemmin tästä mun koneesta, jotta voit miettiä, onko tälle tehtävissä jotakin? Mä voisin sit käyttää itse vain kannettavaani, koska en pahemmin pelaile.
Tarkemmat tiedot komponenteista olisi tietysti hyvä saada, eli emolevy, näytönohjain, prosessori ja ehkä myös virtalähde. Tai sitten kerrot tietokoneesi tarkan mallimerkinnän, niin voi netistä etsiä.

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

Senior Member

3 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2009 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tosta budjetista, jos olisin ollu valmis parilla sadalla ostamaan ton Hp:n mistä ihan ekana kysyin, niin jos saisin tosi hyvän pelikoneen lapsille, sellasen, ettei taas vuoden päästä ihmetellä, kun pelit ei toimi, niin ehkä jotain max 350?. Sit ajattelin, että jos tästä mun presariosta tekis pelikoneen, kun ostin itselle läppärin.
Mut kuka niitä kokoilee, ei mulla ainakaan ole tuttua, joka osais tai olis aikaa tehdä.
Komponenttien kasaus sisältäen ohjelmistojen asennuksen = 35.00EUR

ASROCK AM2 AMD480X DDR2 SATA2 GLAN ATX = 47.24EUR

WESTERN DIGITAL 160GB SATAII 8MB = 41.32EUR

2GB DDR2 800MHZ CL5 KOMPONENTTIEN OSTAJILLE = 17.50EUR

ASUS HD4350 SILENT PCIE 512MB DDR2 = 42.37EUR

ANTEC SONATA III 500W ATX SUOMEN HALVIN = 87.00EUR

SAMSUNG SATA 22X DVDRW MUSTA NERO 7 KAMPANJA = 21.00EUR

AMD ATHLON 64 X2 5000+ AM2 (65W) BOX = 49.90EUR

Yhteensä: 341,33 e + postikulut

Tommonen olisi Lapstoresta ja kasaavat siellä. Muita samantyylisiä verkkokauppoja on Jimm's Pc-Store, Multitronic ja Nettori.

Toivottavasti sinulla on Windows, jonka voit tuolle koneelle asentaa. Jos ei ole, niin hintaa tulee lisää se noin 100e

Ja toivottavasti joku kommentoisi tätä kokoonpanoa, niin olisi threadin aloittajallekin varmempi sijoitus

Annesi
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2009 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkemmat tiedot komponenteista olisi tietysti hyvä saada, eli emolevy, näytönohjain, prosessori ja ehkä myös virtalähde. Tai sitten kerrot tietokoneesi tarkan mallimerkinnän, niin voi netistä etsiä.
Tässä tulee ne mun koneeni tiedot:
Käyttis Windows XP servicepack 3
Tietokone: Intel(R)Celeron(TM)CPU
1300MHz, 1.29GHz
IDE ATA-, tai ATAPI-ohjaimet:
Ensisijainen IDE-kanava
Intel(R)82801BA Ultra ATA Storage Controller 244B

Levyasemat:
Sijainti 1: Maxtor64080L0
Sijainti 0: ST 340810A

Näytönsovittimet:
NVIDIA Geforce2 MX 100/200
PCI-väylä 1, laite 0, funktio 0
Pvm. 22.10.2006
versio 6.14.10.9371

Näyttö:
Qompaq Presario FS740 Color Monitor

Suoritin:
Intel(R)Celeron(TM)CPU 1300MHz, portissa Microsoft ACPI compliant system.

Tietokone:
Ominaisuudet: ACPI Uniprocessor PC
Ohjain: Uniprocessor PC
Ohjaimen pvm. 1.7.2001
Ohjaimen versio: 5.1.2600.0
Tiedot: ROOT\ACPI_HAL\000

USB-ohjaimet:
2 x Intel(r)82801BA/BAM USB Universal Host Controller-2442
2 x USB Root Hub

Kuvasignaalin pakkauksenhallinta:
Tiedot: ROOT\MEDIA\MS_MMVID

SoundMAX Integrated Digital Audio
Pvm. 27.5.2003
Ohjaimen versio: 5.12.1.3620

Vanhemmat videonsiepauslaitteet:
WDM Video for Windows Capture Driver (Win32)
En tiiä, oliko tässä kaikki, mitä halusit tietää, vai vähän liikaakin...heh! Jos jotain puuttuu, niin sit sun täytyy neuvoa, mitä etsin ja mistä!
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2009 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitettavasti tuota ei oikein nykypäivänä kannata ruveta enää päivittelemään :( Mutta tuossa edellisessä viestissäni on kasattuna mielestäni hyvin pelittävä kone, joka varmasti sopisi käyttötarkoitukseesi.

Annesi
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitettavasti tuota ei oikein nykypäivänä kannata ruveta enää päivittelemään :( Mutta tuossa edellisessä viestissäni on kasattuna mielestäni hyvin pelittävä kone, joka varmasti sopisi käyttötarkoitukseesi.
Eli tossako on sit kaikki, mitä pelikoneeseen tarvitaan?
Mä en niistä kauheesti ymmärrä, mut onko siinä siis koko
"paketti", vai vain keskusyksikkö? Ja mä asun lähellä Turkua
eli mitä ne kuljetukset sit maksaa ja onko laitteelle jotain
takuuta?
mursu4
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa taitaa olla pelkkä keskusyksikkö, ilman käyttöjärjestelmää. Jos päädyt tuohon, niin jostain ostoon winukka ja presariostasi näyttö, näppis ja hiiri. Sitten on koko paketti kasassa.

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo aaholan kone on tuohon hintaan lähes täydellinen. Sitä windowsia ei tosiaan tuossa ole mutta ehkä jollain tutullasi pyörii sellaisen asennuslevy jossain kaapin perällä? Toimituskulut eivät todennäköisesti ole montaa kymppiä enempää. Koneeseen tulee todennäköisesti lapstoresta jonkinlainen takuu en ole varma en tunne heidän käytäntöään ja komponenteilla on aina omat takuunsa jotka ovat useimmiten joitain vuosia.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Annesi
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mursu4:
Tuossa taitaa olla pelkkä keskusyksikkö, ilman käyttöjärjestelmää. Jos päädyt tuohon, niin jostain ostoon winukka ja presariostasi näyttö, näppis ja hiiri. Sitten on koko paketti kasassa.

No sopiiko ne sit yhteen?
Eli sen verran olen ihmetellyt tätä tietsikka-maailmaa, et
kaikki on aina "vaikeeta"...eli mitään ei voi tehdä noin vaan, '
niinku "tavis" ajattelis, vaan aina on jotain, mikä "tökkii".
Eli näyttö käy aina mihin vaan vai?
Vai tarvitaanko siihenki taas jotain ihmeen juttuja, jotta sen voi asentaa?
Ja entä jos haluisinkin litteän näytön, vaatiko se taas jotakin, vai voisko sen saada noihin paketteihin mukaan, ei tarttis olla uusi ja hirveen kallis vaan vaan toimiva?
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä näytön saa ihan helposti otettua vaikka siitä vanhasta koneesta ja sen pitäisi toimia ihan suoraan. Kunhan katsot että liitäntä on oikeanlainen esim. DVI, VGA.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Annesi
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kokki99:
Kyllä näytön saa ihan helposti otettua vaikka siitä vanhasta koneesta ja sen pitäisi toimia ihan suoraan. Kunhan katsot että liitäntä on oikeanlainen esim. DVI, VGA.
No niin...toi on just tota, mistä mä sen muka ymmärrän katsoa!
Enkä varsinkaan osaa liittää mitään mihinkään...tumpelo kun olen.
Eli sit sen vois varmaankin pyytää tohon pakettiin vai?
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 00:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Google.

Annesi
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2009 @ 01:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Google.
Että mitäkä?
Mitä minä sieltä etsin...tiedän kyllä että sieltä löytyy
mitä vain, mutta tietokoneen laitteiden hallintaan, liittä-
miseen ym. olen aina tarvinnut muiden apua, eli olen sitä suku-
polvea, joka ei ole kasvanut näiden koneiden "kanssa".
eli
Tästä voit varmaankin päätellä, että vaikka olenkin paljon oppinut
ja ymmärrän "jotakin", niin paljon on aukkoja koskien tietokoneet.
Eli minulle pitää olla selkokieliset ja tarkat ohjeet aina, mitä
milloinkin etsin, mistä, miksi, ja mihin se asennetaan tai mitä
sille pitäisi tehdä...näin kevyesti...
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 01:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Google.
Että mitäkä?
Mitä minä sieltä etsin...tiedän kyllä että sieltä löytyy
mitä vain, mutta tietokoneen laitteiden hallintaan, liittä-
miseen ym. olen aina tarvinnut muiden apua, eli olen sitä suku-
polvea, joka ei ole kasvanut näiden koneiden "kanssa".
eli
Tästä voit varmaankin päätellä, että vaikka olenkin paljon oppinut
ja ymmärrän "jotakin", niin paljon on aukkoja koskien tietokoneet.
Eli minulle pitää olla selkokieliset ja tarkat ohjeet aina, mitä
milloinkin etsin, mistä, miksi, ja mihin se asennetaan tai mitä
sille pitäisi tehdä...näin kevyesti...
No näytön asennus tapahtuu niin, että nyt tälläkin hetkellä näytöstäsi lähtee kaksi piuhaa(jos et käytä kannettavaa), toinen tietokoneeseen ja toinen pistokkeeseen. Elikkäs otat vain sen näytön ja tietokoneen välisen piuhan tietokoneen puolisen liittimen irti, joka löytyy sieltä tietokoneen takaa. Sitten tökkäät sen vain kiinni uuteen tietokoneeseen. Liittimiä ei voi laittaa vääriin koloihin, sen näkee kyllä silmällä, että mikä sopii mihinkin.

Ja mitä tulee litteisiin näyttöihin, niin niiden kanssa toimitaan samalla tavalla. Ne eivät eroa perinteisistä putkinäytöistä kuin kokonsa ja kuvanlaatunsa perusteella.

Ja näistä DVI- ja VGA-liitännöistä sen verran, että ne kyllä eroavat niin paljon toisistaan, että kyllä varmasti maalaisjärjellä saat piuhat kiinni. Yleensä näytön ja tietokoneen välisissä piuhoissa on kaksi pitkulaista sormiruuvia, jotka pitää kiertää auki/kiinni riippuen poistaako vai liittääkö näyttöä.

Yllättävän vaikeaa selittää noinkin "yksinkertaista" asiaa. :D Enkä missään nimessä tarkoita tuolla yksinkertaisella mitään pahaa ;P

Ja jos uutta littunäyttöä meinasit ostaa, niin laadukkaat yksilöt maksavat jo sen 200e ja ovat vielä melko pieniä. Siitä sitten 300 eurolla saa jo laadukkaan 22" vehkeen jne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2009 @ 01:34

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja lisätäkseni tähän jos näytöstä lähtee vain VGA kaapeli joka ei missään nimessä sovi DVI paikkaan niin sen näyttiksen mukana tulee kyllä tarvittavat adapterit jolla voit muuttaa vaikka juuri VGA->DVI.

Annesi
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2009 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja lisätäkseni tähän jos näytöstä lähtee vain VGA kaapeli joka ei missään nimessä sovi DVI paikkaan niin sen näyttiksen mukana tulee kyllä tarvittavat adapterit jolla voit muuttaa vaikka juuri VGA->DVI.
Ai kiitos...kyllä mä sentään johdot osaan kiinnittää, luulin, että
täytyy tehdä taas jotain asetuksia tai sellaista.
Kiitokset kaikille vielä vastauksista, kai mun pitää sit yrittää
löytää jostakin joku kasattu versio pelikoneeksi. Ja sitä muistia
lisätään silti siihen, mis on se Win 98 käyttis.
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en voi suositella tuota emolevyä (ASROCK AM2 AMD480X DDR2 SATA2 GLAN ATX = 47.24EUR) koulussa oli tasan kolmessa koneessa tuo ja kaikki kolme konetta olivat sitten hajalla.... en sitten tiedö oliko jotain maanantai kappaleita mutta itselleni en ainakaan tuota ostaisi.muutenpa tuo aaholan kokoonpano on ihan mukiinmenevä. ehkäpä vielä joku 50?:n näytönohjain jos budjetti venyy...kasaus ei ole monimutkainen prosessi että jos vain on joku kaveri joka tuon voi tehdä....
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thejammy:
en voi suositella tuota emolevyä (ASROCK AM2 AMD480X DDR2 SATA2 GLAN ATX = 47.24EUR) koulussa oli tasan kolmessa koneessa tuo ja kaikki kolme konetta olivat sitten hajalla.... en sitten tiedö oliko jotain maanantai kappaleita mutta itselleni en ainakaan tuota ostaisi.muutenpa tuo aaholan kokoonpano on ihan mukiinmenevä. ehkäpä vielä joku 50?:n näytönohjain jos budjetti venyy...kasaus ei ole monimutkainen prosessi että jos vain on joku kaveri joka tuon voi tehdä....
Vaikka Asrockin emot eivät olisikaan luotettavimpia, niin ne ovat kuitenkin sopivan hintaisia ko. budjettiin. Ja eräässä viestissä Annesi sanoi, ettei lähipiiristä löydy ketään, joka noita olisi kasaillut.

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei nuo AsRockit mitään parhaita ole niitä katsoessa pitää olla tarkkana ettei siellä piile mitään yllätyksiä kuten vain x4 tilassa toimivaa pci-e paikkaa.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > kannattaako hankkia???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy