User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.2.2026 / 17:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike: sourcessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter strike: sourcessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bbbatu
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2009 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä minulla on creative fatal1ty kuulokkeet ja kun puhun mikkiin kuulen oman ääneni ja steamis voin puhua kavereitteni kanssa mutta pelin sisällä kukaan ei kuule minua.Otin kuulokkeet kaverilleni mukaan ja siellä mikki toimi pelin sisällä! voisiko joku neuvoa minua
Member

32 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2009 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistäs mikkiin völyymiä wintoosan säädöistä

tarpeeks hyvä kone ;)
bbbatu
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2009 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis toimiihan se mikki! mutta ingamessa se ei ota sitä ääntä
Mainos
_
__

_
Moderator

14 tuotearviota
_
18. maaliskuuta 2009 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike: sourcessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy