Smackdown vs Raw 07 (ps2)
|
|
Slipknott
Suspended due to non-functional email address
|
18. maaliskuuta 2009 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
niin onko tossa pelissä siis näitä stadionin ulkopuolella olevia paikkoja niinkuin vanhoissa smakeissa. siis niitä mistä mennään siitä nyrkin alta olevasta sisääntulo ovesta. siell' siis on ne suihkut, trukit ja yms. Voiko sinne nyrkin päälle myöskään kiivetä niin ku vanhoissa smackdowneissa. Toivottavaasti osaatte auttaa. kiitos jo etukäteen.
Moro, osta poro!
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2009 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on se eikä voi mennä sinne taakse jne.
|
Slipknott
|
24. huhtikuuta 2009 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
voisitko neuvoa miten sinne pääsee, mikä ottelu tyyppi ja ja onko jotain asetus hommeleita.
onko muuten vielä toi season mode se pää juttu jota siinä vedetään ku oon pelannu sitä jo aika kauan ja muutaman kerran on tullut siihen noi jotkut "lopputekstit" eli kauan se sit kestää jos on tietoa. kiitos nyt etukäteen jos vastaat.
Moro, osta poro!
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
25. huhtikuuta 2009 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis en voi neuvoa, että miten sinne taakse pääsee, koska sinne ei mun mielestä pääse. Ja muistaakseni se season mode oli se pää juttu. Mutta muistaakseni siinä oli myös joku toinen, mutta en muista nimeä. Siinä toisessa modessa piti olla ns. esim. smackdownin pomo ja sitten piti päättää matseja ja otella niitä yms. Sori jos et tajunnut, mutta en ole pelannut sitä 07:kaa varmaan 1 vuoteen.
|
Slipknott
|
26. huhtikuuta 2009 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
ok. luin ton sillo nopeesti ja luulin et tiesit niin siks kysyin. kts.
Moro, osta poro!
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
26. huhtikuuta 2009 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
No hyvä. Olen itse pelaillut ihan hirveenä svr pelejä(n. 5 h viikossa). Mutta en ole nyt lähiaikoina jaksellut. Omistan -07, -08 ja -09:n.
|
Slipknott
|
6. toukokuuta 2009 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
sorge jos tää häiritsee mut haluisin viel tietää että voiko noita backstageja saada lisää siis ku on toi parkkipaikka halli ja toi baari. eli onko niitä mahdollista saada lisää ja miten? kitz jos vastaat viel.
Moro, osta poro!
|
Mainos
|
|
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
6. toukokuuta 2009 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Siinä tais olla ne 2 vain. Mutta 09:ssä on semmonen locker room. Kummasta backstagesta pidät enemmän? Mä pidän siitä ei parkkipaikka vaan se toinen. Jos on kysyttävää niin kysy vaan niin vastaan.
|