User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 15:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steami
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steami
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
testii
Newbie
_
12. maaliskuuta 2004 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla on steami ja windows XP.ja kun käynnistän steamin nii ruutu menee mustaks ja se lataa vähän aikaa ja sitte se palaa takas windowsiin eli ohjelma ei käynnisty.mulla on AMD Athlon 2700+ ja Ati Radeon 9500 PRO.mitä pitäis tehä?onko kellää kokemuksia?
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2004 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko virustarkistus tehty?
Steam toiminut aikaisemmin?
testii
Newbie
_
13. maaliskuuta 2004 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on tehty virustarkistus.ihan ekalla kerralla se toimi mutta sitte taisin mennä muuttamaan resoluution 1600x1200 (siis siinä steamis) ja sen jälkeen se on tehny tota ettei se lähe toimimaan.ostin half-lifenki kaupasta että ois kiva saada se toimimaan.
masa85
Suspended due to non-functional email address
_
13. maaliskuuta 2004 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista steam ja uudelleen asennusta kehiin. Eiköhän tuolla lähde taas toimimaan.
testii
Newbie
_
14. maaliskuuta 2004 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ei toimi Half-life eikä Condition zero.noi tekee sen saman jutun minkä steamiki eli ei lähde käyntiin.mikä vois olla vikana?
Senior Member

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2004 @ 05:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maailmalta on kantautunu uutisia, että Steam on niin buginen ettei se suostu toimimaan missään kunnolla
ISOjorma
Suspended due to non-functional email address
_
14. maaliskuuta 2004 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pelaan siinä 10 kertaa ja sitten ei Steami toimi enää, 3 kerran jälkeen tuskin en enää jaksa uudelleen asentaa.
Senior Member

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2004 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä olen CS-foorumeilla seurannut niin välillä pääsee läpi joitain Steam-päivityksiä jotka on todella bugisia. Luulisi että kun odottaa pari päivää niin tulee joku paikkaava päivitys.

Itse pelaan niin harvoin, etten törmää noihin ongelmiin (on käynyt aina onni ja Steami on toiminut silloin kun tarvii).
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2004 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko realtime virus protection päällä? Jos on, niin kannattaa kääntää pois pelaamisen ajaksi.

Toiseksi kannattaa puottaa resoluution esim 1024*768 ja koettaa josko sillä lähtisi. Tuo näytön pimentyminen koettaa muuttaa reson pelissä määritellyksi ja saattaapi olla ettei se onnistu, jolloin lataaminen loppuu siihen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2004 @ 05:12

Senior Member

3 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2004 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul toimii muuten hyvin mutta dodia pelatessa ja etenkin kun lopettaa pelaamisen, niin joka kerta menee lockup.
Alkaa pikkasen jo ärsyttää moinen vika joka ilmeisesti vaivaa useampia pelaajia.
testii
Newbie
_
15. maaliskuuta 2004 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kokeillu noita kaikkia mutta se ei vaan lähde käyntiin..vituttaa vaa ku ostin sen half-lifen aitonaki.
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2004 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
testii:oon kokeillu noita kaikkia mutta se ei vaan lähde käyntiin..vituttaa vaa ku ostin sen half-lifen aitonaki

Mulla kävi noin kuin tämän kertainen päivitys rumba alkoi, pakko oli poistaa koko steam ja asentaa uudestaan.
Sen jälkeen vasta suostui käynnistymään.
Mainos
_
__

_
testii
Newbie
_
15. maaliskuuta 2004 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä päivitysrumba?mulla muuten toimii toi cs 1.5.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steami

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy