User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magic toimimaan ilman magic keyssejä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
swap magic toimimaan ilman magic keyssejä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

4 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2009 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen tilaamassa swap magic ''modia''.
Mutta tarvitsenko noita magic keyssejä?
Jostakin olen lukenut että niitä ei tarvitsisi, ja olen yrittänyt korvata ne sinitarralla.
Mutta levy ei vain pyöri.
Kaikki levyntunnistimet olen painanut alas, mutta ei vain toimi.
Luulen että sitä kolmos osaa ei ole painetu kunnolla.
Mikä voi olla vialla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2009 @ 18:17

Senior Member

6 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2009 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pake10:
Eli olen tilaamassa swap magic ''modia''.
Mutta tarvitsenko noita magic keyssejä?
Jostakin olen lukenut että niitä ei tarvitsisi, ja olen yrittänyt korvata ne sinitarralla.
Mutta levy ei vain pyöri.
Kaikki levyntunnistimet olen painanut alas, mutta ei vain toimi.
Luulen että sitä kolmos osaa ei ole painetu kunnolla.
Mikä voi olla vialla?

Vikana voi olla vaikka sinitarra.
Itse en ole kyseisiä sensoreita nähnyt, mutta luulempa että ne on jousipalautteisia painonappeja. Joten ne napit puskee sinitarran läpi. Ja teippi on yhtä huono idea.

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2009 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliks siellä 3 sensoria mitkä piti pistää alas..ite oon teipillä ne vetäny ja hyvin toimii ilman noita "avaimia" :D
Mainos
_
__

_
Junior Member

4 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2009 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan siellä nuo kolme sensoria ja muut toimii mutta tuota C-sensoria en saa toimiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2009 @ 18:16

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magic toimimaan ilman magic keyssejä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy