User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 00:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä kannattaa tehdä??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä kannattaa tehdä??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samim84
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2002 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni edonkey lataa juuri nyt n. 9kt/sek, eikä Max Connections ole kuin 500. Kannattaako sitä lähteä tässä vaiheessa enään nostamaan, kun vauhti on jo noikin hyvä?? Eli voiko Max Connectionin nosti laskea vautia tuosta 9kt? Jos ei niin kuinka korkeaksi Max Connections kannataisi nostaa?
lollo
Junior Member
_
16. syyskuuta 2002 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no koita nostaa ja katso miten vaikuttaa vauhtiin, mulla on isdn 128 ja 1500 Max Connections. On myös hyvä latailla yhtäaikaa eri filuja että saa kaistan kaikki käyttöön...
aina tulee 14-17 k/sec
Leevis
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2002 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on max connections joku 300 ja tulee
36kb parhaimmillaa, mutta sitte se yleensä
on joku 2-12kb/s Ja muistaakseni jos on
Win98 ei voi saada enempää kun 300connectionsii
tai se kaatuilee muutes aina vähä välii, pitää
hommaa se max reg homma minkä urlin löytää
jostai täältä foorumilta,.mun yhteys pitäis
olla 1mega WLan Suomi4G mutta tää ei tod oo megaa
Jaanz
Senior Member
_
17. syyskuuta 2002 @ 04:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuo oli uutta mullekin että 98:iin on "rajoitettu" max connection, mikähän mahtanee olle tilanne Win2K/SP2:ssa?
Member
_
17. syyskuuta 2002 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
98Win ei tosiaan pysty käsittelemään virittämättä suurta määrää yhteyksiä ja sama ongelma on muistin kanssa(olikohan että 256 olis yläraja).
Win2K ja XP suoriutuvat yhteyksistä ja osaavat käyttää suuriakin määriä muistia(kuten kaikki on varmaan huomannut :))
Mainos
_
__

_
Jaanz
Senior Member
_
17. syyskuuta 2002 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ilmankos mun koneessä näyttäis olevan muistia vain 511Mb, boottaus vaiheessa näyttää kyllä oikein. :D
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä kannattaa tehdä??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy