User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 10:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 hajos
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
xbox360 hajos
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jusa38
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2009 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro nyt se sitten viimein hajos.Kyllä se kestikin oli ensijulkaisu boxi.Mutta asian ytimeen mikä on tänhetkinen boxien kestävyys tilanne.Kannattaako ostaa tommonen pro malli?
Onkone nykyään hiljasempia,vähemmän virtaavieviä?
Newbie
_
22. maaliskuuta 2009 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin koneen viime elokuussa ja on se kestäny kyllä ihan hyvin, mutta mulla on ollu vaan paljon jumittumista joidenkin pelien kans ja käyny pari kertaa huollossa mut muuten ihan hyvin on toiminu. Mun kavereilla on kyllä toiminu tosi hyvin ostohetkestä saakka. Toi nykyinen laite ei kyllä mahda paljon edeltäjäänsä hiljaisempi olla mutta siedettävällä tasolla tuo melu on kuitenkin pysynyt.
jusa38
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2009 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HenkkaX:
Itse ostin koneen viime elokuussa ja on se kestäny kyllä ihan hyvin, mutta mulla on ollu vaan paljon jumittumista joidenkin pelien kans ja käyny pari kertaa huollossa mut muuten ihan hyvin on toiminu. Mun kavereilla on kyllä toiminu tosi hyvin ostohetkestä saakka. Toi nykyinen laite ei kyllä mahda paljon edeltäjäänsä hiljaisempi olla mutta siedettävällä tasolla tuo melu on kuitenkin pysynyt.
Elikkä kone samaa tasoa mitä ollutkin julkasusta lähtien?
No pistin tommosen halo paketin tilaukseen.Toivottovasti tulis kestävä yksilö.
Admin

7 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2009 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toinen Boxi jo menossa. Ensimmäinen kävi kaksi kertaa huollossa ja viimein kun takuu loppui, hajosi DVD-asema. Oli "pakko" ostaa uusi, kun on noita kalliita pelejä tullut hankittua. Minulla ainakin luotto xboxiin aika heikko.
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
23. maaliskuuta 2009 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
taitaa aika pitkälti vaikuttaa kuinka paljon pelaa. itselläni ollut aktiivikäytössä ( lähes joka päivä useita tunteja julkaisusta lähtien) ja nyt on kolmas boksi menossa. tietenkin tuohon viakuttaa myös marsin asema veenukseen....
Mainos
_
__

_
infinitus
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2009 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kylhän noi Jasperin emolla varustetut xboxit alkaa olemaa aika varmoja pelejä. Eikä Falconeitakaan ole tullut kuulemma huoltoon enää montaa prosenttia mitä huoltomiehen kanssa juttelin.
Itse ostin Jasperin viikko sitten ja modasin sen samantien.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2009 @ 23:08

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 hajos

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy