Hei! kävin tossa hommaamassa tommosen boksin ja nyt olisi viisaammille pari kysymystä eli viasatin kanavat näkyvät muuten paitsi hd kanavat ei näy mikähän mahtaa olla syynä? sitten toinen kysymys olis channel_editor ohjelmasta kun en saa ladattua boksista kanavalistoja ohjelmalle jonkun aikaa se lataa ja sitten valittaa et communication time out ??? olisiko mitään vinkkejä? muuten laite vaikuttaa laadukkaalta kun saisi vielä noi kanava suosikkilistat tehtyä.
joo niintaitaa olla että hd kanavat eivät näy hyrossa,,, eikä viasat osannu kertoa syytä vaikka kuinka yritettiin selvittää..
Onko joku tietoinen että toimiiko hyro 9000 canaalin kanavat, myös hd kanavat???
Minulla ei nyt varsinaisesti ole tuota vastaanotinta, joten lainaan toisesta foorumista:
Lainaus:Helmikuussa lopetin Canalin totalin tilauksen,mutta nyt kun tuli tieto että Yle lähettää Berliinin MM-kisat teräväpiirtona tilasin uudelleen Total paketin.Canalilla lupasivat, että Hd kanavat näkyvät myös että tarvitsisi ostaa heidän HD boksiaan.Sain kanavat ilman avausmaksua ja ensimmäinen kuukausi ilman.Tilasin tämän boksin HYRO 9000 Mark+Satellit+HDTV+PVR,koska mulle riittää että tekstitykset pelaa,voi tallentaa ja myös toivottavasti Canalin kortti pelaa.Saa nähän tuliko tehtyä reikä päähän,boksin tulee alkuviikosta.Boksi vaihtoehtoja oli vaikka mitä,tähän nyt päädyin.
No niin boksi oli tuotu kotia sillä välin kun olin töissä. Hellasärö ihmetteli mikä tuo oikein on,sainpahan pitää esitelmän teräväpiirrosta.Boksi hdmi piuhalla kiinni telkkariin ja tarvittavat asetukset kohilleen tekstitys,diseqc joka oli helppo panna kohilleen + ym.
Thor piti tietysti hakia ensin ja jännityksellä Canalin kortti korttipaikkaan mitä tuleman pitää.
Voilaa Totalin kanavat näkyy myös Sport HD ja Film HD ja kuva on nannaa ja myös tavallisilla kanavilla parempi kuin Clarkella.Tekstitys pelaa,kuten myös teksti tv,Epg näyttäis näyttävän vain kahden ohjelman tiedot.
Nauhottamista en vielä voinut kokeilla kun uupuu ulkoinen levy.Tämmöistä tässä alussa tästä boksista.