User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 12:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > shadow's bittorrent, sonera, zonealarm pro = keltaista valoa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Shadow's Bittorrent, Sonera, Zonealarm Pro = keltaista valoa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
niidel
Newbie
_
13. maaliskuuta 2004 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips,

tässä viime vuoden puolella tuntui Bittorrent (3.2.1) toimivan ihan kunnolla 512/512-yhteydelläni, lataukset tulivat jotain 40 - 50 KB/s. Viime vuoden loka- - marraskuussa Sonera päätti tuplata kotikaupunkini alueella yhteyksien nopeudet.

Siitä eteenpäin onkin ollut ongelmia. Lataukset tulevat ENINTÄÄN n. 15 KB/s, kun taas upload voi olla sitä 47 KB/s. Vähän ottaa päähän.

Hankin nyt sitten Shadowin Bittorrentin, että voin sen avulla katsella mikä on tilanne. No, keltaista valoa näyttää, eli ei saa yhteyksiä tai on palomuurin takana.

Käytössä on Zonealarm Pro (ollut alusta asti), siellä on auki Incoming TCP 6881 - 6999. Keltainen valo on yhä. Koitin laskea Stealth Modesta Mediumiin... Keltainen valo pysyy. Suljin Zonealarm Pron kokonaan. Keltainen valo pysyy. Bittorrent ei saa ollenkaan Remote-yhteyksiä, kaikki ovat Localeja.

Yhteys on nyt siis Sonera 1 Mb / 512 Kb.
ADSL-modeemi on Telewell EA701.
Käyttöjärjestelmä Windows XP Pro.
Verkkokortti Realtekin RTL8139.
AMD XP 1700+, 512 MB RAM.

Mitään hajua, miten saisi tuon Bittorrentin toimimaan!?
kasakka1
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2004 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa ongelmaa täälläkin, tosin nopeudet vaihtelevat torrentin mukaan..välillä tulee aina 80 kb/s asti mutta useammin 1-15 kb/s.

Palomuurina mulla on Kerio Personal Firewall 2.1.5 ja ADSL-motuna toimii Telewell TW-IA300.

Kokeilin kytkeä palomuurin kokonaan pois ja silti lykkää punaista valoa. Olisiko joku Soneran temppu?
Senior Member

7 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2004 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa vaihtaa suosiolla palveluntarjoajaa... Toi sonera on ilmeisesti antanu jotakin ongelman poikasta suunnilleen joka ikiselle liittymän käyttäjälle (ainakin melkein liioittelua saattaa esiintyä) esim. elisalla on toiminu tähän asti loistavasti ne ei ole mitään rajotellu ja yhteydet aina toiminu niinkun pitääkin.

Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB

Bite IT!
Fight IT!
kasakka1
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2004 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin toisella clientilla (Azureus) ja sillä ei tuollaisia ongelmia tule, nopeudet paranivat aika reilusti. Eli vika taisi tällä kertaa olla Shadowin clientissa (nyk. BitTornadossa).

Vaihteeksi Sonera ei ollutkaan syypää...ihme juttu! :D
Sk8erMan
Suspended due to non-functional email address
_
18. maaliskuuta 2004 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei Kasakka1 osaisitko sanoo (tai joku muu), miksei mulla toimi toi azureus. Sen pitäis olla asennettu kunnolla, mutta kun kuvaketta painaa niin mitään ei tapahdu. Käyttiksenä mulla on windows ME. Mulla on myös ABC torrent ja haluaisin siitä eroon ja ruveta käyttämään azureusta, joten kaikki apu tervetullutta!
kasakka1
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. maaliskuuta 2004 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sulla Java asennettuna?
Sk8erMan
_
20. maaliskuuta 2004 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kait mulla on ainakin luulen, niin kun runescapeenkin pääsee sisään (en mä sitä pelaa ainakaan niin innolla ku veljeni).
niidel
Newbie
_
20. maaliskuuta 2004 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hoo, vaihdoin tuohon kasakan suosittelemaan Azureukseen ja nyt tulee 68,7 KB/s ja remoteihin tulee yhteyksiä niin että surisee! Eli ilmeisesti vaan clientistä oli kiinni... kummaa.

Mutta suurkiitokset kasakalle!
Mainos
_
__

_
HerraHuu1
_
22. maaliskuuta 2004 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku mä ennen käytin tota BitTorrent-clienttia nii tuli aina max. 15 kt/s. Sitte vaihdoin toho ABC:hen mut ei silläkää tullu nopeempaa. Lopulta joku kerto mulle TorrentStorm:ista ja mä kokeilin. Sillä tuli paljon nopeemmin, usein 40-50kt/s. Kokeilin jopa nii et mä ABC:llä ja TorrentStormilla otin saman filun lataukseen ja heti oli 20kt ero.. En kyllä tiiä miks mut TorrentStorm on paras!
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > shadow's bittorrent, sonera, zonealarm pro = keltaista valoa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy