User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 09:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > piirisarjan päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Piirisarjan päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miica76
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2009 @ 23:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro olen kokeillut päivittää piirisarjan ajureita ja olen sen intelin sivulta saadun peketin moneen kertaan asentanut. Mutta aina kun katson mitkä ajurit ovat vanhoja niin näyttää aina että se piirisarja on yössä?? Mitä olen nyt sitten tehnyt väärin ettei ole asentanut? Onko jotain ihme kikkoja miten asennetaan ajuri on tuollainen: INF_allOS_9[1].1.0.1012_PV eli uusin mitä löytyy! Nyt on hyvät neuvot ja ohjeet tarpeen alkaa muuten usko loppumaan!
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2009 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millä ohjelmalla katsot että mikä ajuri on vanha ja mikä ei?

Ja mitä tarkoittaa "piirisarja on yössä"?

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Senior Member

32 tuotearviota
_
26. maaliskuuta 2009 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin itse olen aina saanu .exet sieltä Intelin sivuilta.
http://www.intel.com/products/desktop/chipsets/
Oikea piirisarja -> Support -> Intel® Chipset Software
Installation Utility.

Myös on vaihtoehto hakea piirisarjan ajurit Emon valmistajan sivuilta. Nopeasti päivittyvien ajureiden uusimpia versioita ei aina ole tarjolla, mutta piirisarjat eivät tälläisiä ole.

Jos vieläkään ei tule mitään, voit kertoa emosi/piirisarjasi, niin joku varmasti opastaa aivan tarkasti lataukseen/asennukseen.

miica76
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2009 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tollasella ohjelmalla kuin Driveragent.com olen nuo ajurit katsonut ja päivittänyt silti vaikka kuinka lataan ja asennan tuon piirisarjan päivityksen niin silti sanoo ettei ole uusin mahdollinen ajuri! Emona tässä normi koneessa on Intel DG965RY. Ja yössä oleminen tarkoittaa ettei ole päivittänyt vaikka olen kymmeniä kertoja sen ladannut ja asentamut!
AfterDawn Addict
_
10. huhtikuuta 2009 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://downloadcenter.intel.com/Product_...?ProductID=2377

Tuolta ainakin saa exe tiedoston kun valitsee ensin käyttöjärjestelmän.

Lattaa, asenna ja boottaa kone.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2009 @ 13:13

miica76
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2009 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep tuolta olen sen ladannut kymmeniä kertoja ja aina sama tulos! Driveragent.com:in mukaan ei ole piirisarja päivitetty???
AfterDawn Addict
_
10. huhtikuuta 2009 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saattaa winukassa olla ongelmia, toisaalta piirisarjaa ei tarvitse päivittää jos ongelmia toiminnassa ei ole. Winukan ongelmiin auttaa korjausasennus tai formatointi ja uudelleen asennus.
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2009 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi myös olla joku pieni bugi tuossa Driveragentin toiminnassa(?).

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2009 @ 15:46

Mainos
_
__

_
miica76
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2009 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Epäilin kanssa tota agentin toimintaa ja otin sinne yhteyttä mut kyllä se ihan oikein toimii! Aika monta s.postia läheteltiin suuntaan ja toiseen mut selvästi ei vaan suostu asentamaan tota päivitystä??
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > piirisarjan päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy