User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 16:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > apple iphone 3g saunalahden kanssa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apple iPhone 3G Saunalahden kanssa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hosee221
Member

1 tuotearvio
_
25. maaliskuuta 2009 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, eli olen tässä nyt jailbreikannut, unlockannut ja tehnyt kaikkeni iphonen kanssa saadakseni siihen saunalahden liittymän toimimaan. Yellowsn0w:iakin on kokeiltu, ei toimi.

Eli palautin iphonen ja jailbreikkasin sen. Sen jälkeen menin cydiaan, lisäsin http://apt9.yellowsn0w.com ja asensin yellowsn0win, käynnistin puhelimen uudelleen ja asetin saunalahden simin puhelimeen. Vieläkään ei toimi.

Johtuuko tämä siitä, että olen ostanut puhelimen soneralta?

AMD Athlon 64 FX-60 2,61GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
500GB SATA
Samsung SyncMaster LD220HD
:3
Senior Member

20 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2009 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä puhelimessa oli luultavasti 2.2.1 firmware. Siinä syy, sillä yellowsn0w ei toimi 2.2.1 firmiksen kanssa.
elama
Member
_
10. kesäkuuta 2009 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi! eli kysyisin että millä keinolla saa sonerasta ostetun kytkö iphonen unlockattua jotta joku toinen simkortti toimisi siinä..??
ymmärsin korjatkaa jos olen väärässä: 2.2.1 versiossa yellowsnow ei toimi mutta 2.2 toimii, mut jos downgradettaa 2.2.1 to 2.2 ni joku baseband jää ja ei onnistu..??
eli siis pelkkä unlock/jailbrake ei riitä?
Senior Member

20 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2009 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elama:
moi! eli kysyisin että millä keinolla saa sonerasta ostetun kytkö iphonen unlockattua jotta joku toinen simkortti toimisi siinä..??
ymmärsin korjatkaa jos olen väärässä: 2.2.1 versiossa yellowsnow ei toimi mutta 2.2 toimii, mut jos downgradettaa 2.2.1 to 2.2 ni joku baseband jää ja ei onnistu..??
eli siis pelkkä unlock/jailbrake ei riitä?
Jep, kannattaa odottaa kunhan devteam julkaisee sitten 3.0 unlockin, se on sitten seuraava jossa voi tuo baseband olla murrettuna.
elama
Member
_
10. kesäkuuta 2009 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, löysin netistä ohjeen jonka avulla saa tiputettuu baseband (2.2.1) to baseband (2.2)...
eikö sitten periaatteessa pitäisi kaiken onnistua??
Senior Member

20 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2009 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elama:
ok, löysin netistä ohjeen jonka avulla saa tiputettuu baseband (2.2.1) to baseband (2.2)...
eikö sitten periaatteessa pitäisi kaiken onnistua??
Teoriassa kyllä, käytännössä ei välttämättä :D Aina saa kokeilla.
Member

15 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2009 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen laittamassa Applen iPhone 3GS 32GB mallia, joka julkaistaan 31.7, mutta sitä ei myydä millään muulla Suomalaisella operaattorilla kuin Soneralla. Tarvitsisin siis ohjeita:

1.Unlockiin (että saa DNAn kortin)
2.Jailbreikkaukseen

P.S: Puhelimen kieli ei vaihdu kummassakaan operaatiossa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2009 @ 11:58

Senior Member

20 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2009 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scottive:
Itse olen laittamassa Applen iPhone 3GS 32GB mallia, joka julkaistaan 31.7, mutta sitä ei myydä millään muulla Suomalaisella operaattorilla kuin Soneralla. Tarvitsisin siis ohjeita:

1.Unlockiin (että saa DNAn kortin)
2.Jailbreikkaukseen

P.S: Puhelimen kieli ei vaihdu kummassakaan operaatiossa?
Puhelimen kieli ei vaihdu. Itse juuri äskettäin jailbreakkasin 3G:ni. Helppoa kuin mikä. Ainakin redsn0w opasti koko asennuksen ajan. Jos oikein muistan, 3GS:ää ei vielä saa unlockattua, mutta JB onnistuu (pitäisi) purplera1n -ohjelmalla.
Sampsa14
Junior Member
_
16. heinäkuuta 2009 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on vähän samanlainen ongelma saunalahti pitäsisi saada toimimaan. Softana 3.0 onko neuvoja miten pitäisi lähteä liikkeelle? Jailbreak tehty redsn0wlla ja yritetty unlockia ultrasn0wlla (cydian kautta)en tiedä kummassa on mennyt vikaan? Puhelin toimii ilman simia ja simillä mutta puhelinverkkoon ei saada yhteyttä. Eli jos jollain on hyvät suomenkieliset ohjeet jailbreakkaukseen ja unlockiin niin olisin kiitollinen :)
Senior Member

20 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2009 @ 01:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sampsa14:
Mulla on vähän samanlainen ongelma saunalahti pitäsisi saada toimimaan. Softana 3.0 onko neuvoja miten pitäisi lähteä liikkeelle? Jailbreak tehty redsn0wlla ja yritetty unlockia ultrasn0wlla (cydian kautta)en tiedä kummassa on mennyt vikaan? Puhelin toimii ilman simia ja simillä mutta puhelinverkkoon ei saada yhteyttä. Eli jos jollain on hyvät suomenkieliset ohjeet jailbreakkaukseen ja unlockiin niin olisin kiitollinen :)
Käynnistithän puhelimen uudelleen ultras0nwn asennuksen jälkeen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2009 @ 01:02

Mainos
_
__

_
Sampsa14
Junior Member
_
19. heinäkuuta 2009 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistin tottakai. Uusin versiohan ultrasn0wsta tekee sen pakottamalla ja sitä ei voi kiertää.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > iphone > apple iphone 3g saunalahden kanssa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy