User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 09:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > käsittämättömän hidas uploadnopeus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Käsittämättömän hidas uploadnopeus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
momma3
Newbie
_
28. maaliskuuta 2009 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on siis soneran @450 Langaton Laajakaista, ja käytössä myös D-linkin DIR-300 reititin. Ongelmaa oli toissa viikolla kun nettini uploadnopeus oli todella hidas noin viikon ajan. Sain nopeus testeissä luvuiksi aina noin DL: 1,1mbps ja UL: 0,04mbps.

Tämän takia netin käyttö hidastuu, koska esimerkiksi ventrilo yms ohjelmat hidastuvat täysin koska uploadnopeus on noin pieni. En myös tietenkään pysty siirtämään tiedostoja palvelimille nopeasti, joten tämä hieman häiritsee koneeni käyttöä.

Ongelma katosi yhtäkkiä pariksi päiväksi mutta palasi nytten taas tänään. Joten mietin, että onko tämä ongelma soneran päädyssä eli pitääkö sinne vaan soitella, vai voiko tässä itse tehdä mitään? Nettini on toiminut tätä ennen mainiosti todella pitkään samoilla laitteilla. Olen kyllä tarkistanut myös koneeni F-securella ja Ad-awarella moneen kertaan ettei vain ole mitään spywareja tai mitään.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > käsittämättömän hidas uploadnopeus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy