Xbox 360 pelien poltto
|
|
qwerty866
Newbie
|
30. maaliskuuta 2009 @ 16:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Sori en jaksanut selailla edellisiä viestejä. Eli mulla on kaksi tiedostoa, joista toinen on iso. tiedosto ja sitten kooltaan paljon pienempi dvd. tiedosto. Esim. tuolla krypt0n.50webs sanotaan, että pitää polttaa se dvd tiedosto, eikä ollenkaan iso. tiedostoa, näinkö se on? Oon polttanut ps2 pelejä ja siinähän poltetaan se iso. tiedosto.
|
Member
2 tuotearviota
|
3. huhtikuuta 2009 @ 23:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Et vissiin ole sääntöjä lukenut? Ei laittomuuksia (vai olikohan se sittenkään noin...)
|
Member
2 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2009 @ 14:25 |
Linkki tähän viestiin
|
No varmuuskopioiden ottaminen on asia erikseen...
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2009 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti easton94: Et vissiin ole sääntöjä lukenut? Ei laittomuuksia (vai olikohan se sittenkään noin...)
Et oo vissiin itse lukenut? Koska siellä ei tuollaista kohtaa ole.
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
Member
2 tuotearviota
|
5. huhtikuuta 2009 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti easton94: Et vissiin ole sääntöjä lukenut? Ei laittomuuksia (vai olikohan se sittenkään noin...)
Et oo vissiin itse lukenut? Koska siellä ei tuollaista kohtaa ole.
No ei varsinaisesti, mutta eiköhän tämä piratismiin liity? En usko että tässä mihinkään varmuuskopiointiin ohjeita kysellään...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2009 @ 10:49
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
5. huhtikuuta 2009 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti easton94:
No ei varsinaisesti, mutta eiköhän tämä piratismiin liity? En usko että tässä mihinkään varmuuskopiointiin ohjeita kysellään...
Jaa tiedoston polttaminen levylle on piratismia? Ahaa mistäköhän lähtien? Tiedätkö mitä piratismi edes on?
Wikistä Piratismi:
Lainaus: piratismi, tekijänoikeusloukkauksiin perustuva liiketoiminta, erityisesti väärennettyjen merkkituotteiden kauppa
Lainaus: tekijänoikeudella suojatun aineiston laiton jakaminen tiedostoina Internetissä muussa kuin ansaitsemistarkoituksessa (laittomasti levitetystä aineistosta käytetään nimitystä "warez")
Eipä näy normaalia tiedoston polttamista levylle tuossa?
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
Newbie
1 tuotearvio
|
5. huhtikuuta 2009 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis toimiiko nuo poltetut pelit ja uskaltaako niitä edes käyttää? (Ei modattu xbox360). Microsoft ainakin osaa pelotella sillä, että laite menee jumiin, jos poltetun pelin tonne tunkee alkuperäisen levyn sijaan.
Pelit ovat sen verran kalliita, että mieluummin pelaisin niitä varmuuskopioilta kuin alkuperäiseltä levyltä. Onneksi ne sentää saa kopsattua kovalevylle osittain, mutta vaatii kuitenkin sen alkuperäisen dvd:n asemaan kanssa.
Tarviiko xbox olla se modattu versio, jos aikoo varmuuskopioilta pelata?
|
Newbie
1 tuotearvio
|
5. huhtikuuta 2009 @ 15:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Jooh, en mä lähde "modailemaan" tuota. Ajattelin vain, että jos noista peleistä saisi otettu varmuuskopiot. Mutta kun ei sitten, niin ei..
|
Sintzu007
Suspended due to non-functional email address
|
13. maaliskuuta 2011 @ 09:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Entäs jos pelissä ei oo muutakun toi ISO tiedosto, eli ei oo ollenkaa tota dvd tiedostoa?
|
Sintzu007
|
13. maaliskuuta 2011 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohhoh, eipä täällä näytä missään olevan selkokielellä miten poltan varmuuskopion alusta loppuun imgburnilla sillee et se toimii eikä väitä sitä dvd tiedostoks... Ja kukaan ei osaa/halua jeesaa eli pitäs olla varmaa joku v***n nörtti et sais ton homman skulaa, eli ei prkl väkisin ja kiitos tyhjästä!!!
|
Senior Member
|
13. maaliskuuta 2011 @ 10:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Onnistuu myös Clonecd:llä.
Valitse> kirjoita image-tiedosto cd-levyksi.
Valitse> selaa> ja sieltä se dvd-tiedosto.
Polttonopeudeksi 1 x.
CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
|
Sintzu007
|
14. maaliskuuta 2011 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei oo ku ISO tiedosto, ei oo ollenkaa dvd...
|
niles1
Junior Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2011 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sintzu007: Mulla ei oo ku ISO tiedosto, ei oo ollenkaa dvd...
Muttakun tuo ISO tiedosto on juuri sen DVD:N levykuva... Senkun poltat suoraan imgburnilla levylle niin se on sillä varmuuskopioitu *sigh*.
|
AfterDawn Addict
8 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2011 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niles1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sintzu007: Mulla ei oo ku ISO tiedosto, ei oo ollenkaa dvd...
Muttakun tuo ISO tiedosto on juuri sen DVD:N levykuva... Senkun poltat suoraan imgburnilla levylle niin se on sillä varmuuskopioitu *sigh*.
Ei toimi näin. Xbox 360 varmuuskopioissa Dual Layer levyissä tärkeää on oikea kerroksen vaihtokohdan sijainti. Ilman .dvd -tiedostoa poltto-ohjelma arpoo satunnaisen sijainnin kerroksen vaihdokselle, eikä varmuuskopio silloin välttämättä toimi.
Ajamalla varmuuskopion imagetiedoston (riippumatta päätteestä) ensin ABGX360-ohjelman läpi, luo se ko. imagetiedostolle oman .dvd -tiedoston josta varmuuskopion voi sitten polttaa DVD+R DL -levylle.
|
Mainos
|
|
|
Sintzu007
|
20. maaliskuuta 2011 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Mut just ton ohjelman latasin ja norton itki että tiedosto on tulehtunut...
|