User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 17.6.2024 / 13:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > näitä ohjelmia nokia 5800?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näitä ohjelmia nokia 5800?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Armini
Newbie
_
31. maaliskuuta 2009 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällaiset ohjelmat olisivat ihan hyödyksi minulle:
- suomi-englanti-suomi sanakirja
- funktiolaskin (jolla luonnistuu trigonometriset funktiot etc.)

ja sokerina pohjalla: city/tower bloxx -peli (hyödyllinen enemmän tai vähemmän:'D), vaikka 3D versio, jos 2D:t liian 'huonoja'.

Kiitos auttajille;)
Senior Member

3 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2009 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyppä katsomassa täältä:
http://symbian.no-ip.org/

Sitte siitä etusivun "pikalinkit" -listalta painat: Symbian S60 5th edition -ohjelmat. Jos tuolta listalta puuttuu jotain, niin ilmoita minulle. Olen kehittämässä tuota sivustoa.

Power corrupts
Senior Member

38 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2009 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi Suomi-englanti-suomi sanakirja löytyy ihan vakiona puhelimesta uusimmalla kayttis versiolla jonka voit ite puhelimees päivittää Nokia PC Suitella ja Software Updaterilla. Siihen sanakirjaan sit ladataan tarvittavat kielet et se voi olla samalla vaikka suomi-saksa-suomi, suomi-englanti-suomi ja suomi-venäjä-suomi.
Member

6 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2009 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku voisi poistaa tämän viestin, nimittäin minun acco haxattiin tuolloin.

Western Digital 1TB, 2xGTX680, Intel Core i5-2500K, Corsair AX 1200W, CM Storm Scout, 8gb DDR3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2011 @ 16:48

Mainos
_
__
 
_
Member

1 tuotearvio
_
17. joulukuuta 2009 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkö kukaan toimivaa kitaran viritinmittaria tälle? (siis oikeasti toimivaa, testattua, eikä mitään nopeesti googlattua)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2009 @ 20:36

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > näitä ohjelmia nokia 5800?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy