User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 15:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > uudistaako norton, vai ei.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudistaako Norton, vai ei.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Qhullu
Newbie
_
1. huhtikuuta 2009 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Läppärin mukana tullut Norton 360 on umpeutumassa 5 pv:n sisään. En millään haluaisi maksaa tuota 73 ? kyseisestä uudistuksesta, kun Nortonin kanssa on minulla joskus menneisyydessä ollut ongelmia. Rahatkin ovat aivan finaalissa juuri nyt.

Ovatko ilmaiset virustorjunnat luotettavia? Minulla ei ole mitään käsitystä, miten kannattaisi toimia.

Entä jos päätän luopua Nortonista, niin mistä löydän Removal Toolin?

Joskus vuosia sitten sellaista tarvitsin, kun Norton sotki koneeni täysin, eikä Norton suostunut enää toimimaan.

Lisäksi Nortonia ei saanut millään koneelta pois, eikä siihen pystynyt asentamaan mitään uutta virustutkaa.

Mitä suosittelette? Konetta käytän paljon työni puolesta, enkä nyt oikein tiedä, miten toimia.

Edit: Käyttöjärjestelmänä toimii Vista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2009 @ 14:52

Denzex
Junior Member

6 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2009 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelisin Avast!:ia tai
AVG:tä

Hyvä Removal Tool on Malwarebytes' Anti-Malware

Itselläni on toisessa koneessa (Vista) Avast! + Malwarebytes yhdistelmä, eikä viruksia ole koneelle päässyt.

Itse kuitenkin päätöksesi teet, joten tässä on vain suosituimpia
ohjelmia. Hommaa nyt kuitenkin jotain :)
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. huhtikuuta 2009 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ou shit. tupla.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2009 @ 21:37

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. huhtikuuta 2009 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nortonin poistoon, Norton Removal Tool.
http://service1.symantec.com/Support/tsg...005033108162039

Avira AntiVir Personal voidaan lisätä edellisen kirjoittajan mainitsemien virustorjuntojen listaan. Kevyt,tehokas,ilmainen.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. huhtikuuta 2009 @ 21:36

Denzex
Junior Member

6 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2009 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, itse en kyllä Aviraan ole vielä ehtinyt tutustua kunnolla,
mutta kannattaa toki pitää sitäkin vaihtoehtona. Turska varmasti
tietää paremmin.

E: kirjoitusvirhe

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2009 @ 09:13

Senior Member

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2009 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avira antivir + Zonealarm = toimiva yhdistelmä. On tullut käytettyä hyvin pitkään. Jos taas norttonissa haluat pysyä suosittelen Norton Internet Security 2009. Sitä on kehuttu huomattavasti kevyemmäksi kuin edellisiä versioita.

las ballenas son el camino
Mainos
_
__

_
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
3. huhtikuuta 2009 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nortonin tuotteen ovat ylivoimaisesti parhaita, mihin itse olen törmännyt. Jos kuitenkin rahat on tiukilla, niin en näe mitään järkeä investoida lähes 100? tuohon, kun lähes vastaavia saa ilmaisiksi netistä.

Jos haluat itse päättää parhaan virustutkan:

http://www.av-comparatives.org/images/st...vc_report21.pdf

Jos et, niin tässä tuon kys. testin ilmaiset virustutkat, jotka tunnistivat parhaiten virukset:

* Antivir | 99.7%
* Avast | 98.2%
* Avg | 93.0%

Joka tietää, mitä netissä tekee pärjää mainiosti Vistan omalla muurilla. Muuten voi lämpimästi suositella palomuuria kolmannelta osapuolelta. Itse suosittelisin Zone Alarm:ia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > uudistaako norton, vai ei.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy