User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 15:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tarviisin apua sopivuuden kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarviisin apua sopivuuden kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2009 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmone Acerin valmis kone mikä sisältää tällä hetkellä:

Acer M3100 kotelon,
1x 120mm kotelo tuuletin,
Nvidia 8800gt,
AMD Athlon X2 6400.
Antec 350W Basiq

No tossa olin innoissani siitä että sain osat GTA IV:tä varten. About 6-8 tunnin jälkeen kone jäätyi pelatessa GTA IV:tä. Sen jälkeen se ei ole oikein toiminut.

Luulen että näytönohjaimessa on vikaa?
Parempi kotelo, 3 uutta tuuletinta, ja riittävä virtalähde?
En ole varma siitä että sopiiko Acer F690GVM-emolevy tuon Antec 300-kotelon kanssa?

Kiitos

Assasins Creed<3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2009 @ 03:50

Senior Member

17 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2009 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prosessori on liian tehoton ennemmin mut näytönohjain pitäisi vaihtaa kanssa.
Eli ennemmin uusi emolevy AM2+,Amd phenom II-940 prosessori,HD4890 tai 4870 näytönohjain ja Corsair 450W virtalähde.Sit alkaisi toimimaan.

HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2009 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest sanoi että prossu riittäisi, näytönohjain kanssa, mulle sanoisi että minimumeilla menisi läpi. Silti peli jäätyy kun ihan kaikki on nollissa paitsi tuo resoluution mikä on normaali.Peli mielestäni ei voi jäätyä näytönohjaimen takia, koska normaali vaatimuksista Nvidia 8600+ olisi riittävä. Mutta se on sitten siitä prossusta kiinni. Phenomin tarviisi että pyörisi normaaleilla. Mutta rahaa ei ole paljoa, huono virtalähde, huono kotelo, liian vähän tuulettimia.

Eli peli jääty huonon prosessorin takia?
Osaisko kukaan kattoo www.newegg.com sivuilta mitään?

Assasins Creed<3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2009 @ 23:01

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tarviisin apua sopivuuden kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy