User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.5.2025 / 10:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > mikä kannettava, hinta max. 700 ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä kannettava, hinta max. 700 ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
guje
Newbie
_
6. huhtikuuta 2009 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt olisi ensimmäisen kannettavan hankkiminen ajankohtaista. Olen lähdössä puoleksi vuodeksi ulkomaille ja tänä aikana kannettava tulee olemaan ainut tietokoneeni.

Käyttötarkoitukset ulkomailla tulevat olemaan lähinnä leffojen katselua, pokerin peluuta, netin selailua ja tekstin käsittelyä. Suomeen palattuani ajattelin käyttää läppäriä lähinnä leffojen katsomiseen tv:n kautta.

Vaatimuksia, joita itse olin ajatellut, ovat:

- n. 15" näyttö (Iso resoluutio olisi plussaa)
- HDMI-ulostulo (telkkariin liittämiseen)
- Tehoa sen verran, että HD-leffat pyörii
- Hinta max. 700?

Eli löytyisikö näillä kriteereillä mitään järkevää kannettavaa? Mitä itse olen katsellut, niin tässä hintaluokassa 1280*800 parempaa resoluutiota on vaikea löytää. Mikäli esim. Saksasta tilaamalla saa merkittävästi halvemmalla tai paremman koneen, olen myös sitä vaihtoehtoa valmis harkitsemaan.

Kiitokset avusta kaikille!
LeXaF1N
Junior Member
_
6. huhtikuuta 2009 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiukan kun kiristät vielä budjettia, niin tässä sulle oikeen loistava vaihtoehto... =)
guje
Newbie
_
6. huhtikuuta 2009 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tarjouksesta, mutta toi on auttamatta liian iso ja painava :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > mikä kannettava, hinta max. 700 ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy