User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 09:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > puhe ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
puhe ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonsku16
Junior Member

3 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2009 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve olis pieni ongelma puhe juttujen kanssa

oon web kamera keskustelussa, ja mikki keskustelussa.

kun joku kirjoittaa minulle jotain, toinen osapuoli kuulee sen niinkuin hänelle itselleen tulisi mesessä kommenttiä, hän kuule kaiken musiikin mitä kuuntelen, vaikka mikki ja kuulokkeet ovat iha erillään.

ääni tulee nappikuulokkeista, ja mikki ihan tavallisesta headsetistä, oon yrittäny kaikkee, eikä mikään tunnu auttavan, tarvitsen ammattiapua ja pian, kiitos!

muuten:
vaikka puhekeskustelu olisi mesen tai skypen kautta, silti sama ongelma toistuu, osaatko yhtään sanoa miksi?

osa varmaan ihmettelee että miksi käytän nappikuulokkeita ja headsettiä ---> headstin kuulokkeet ovat rikki mutta mikki toimii ja tämä järjestely on toiminut aikaisemmin mutta ongelma ilmestyi vähän aikaa sitten

kiitos vielä etukäteen!!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > puhe ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy