User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 12:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras bittorent ohjelma ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras Bittorent ohjelma ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Shean
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin hyvät veteraani bittoren käyttäjät kertokaas noobille mikä bittorent ohjelmia käytätte ja mitä kokemuksia on. Itse latasin tuon alkuperäisen bittorentohjelman ja aika nihkeältä ohjelma tuntuu olevan
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. maaliskuuta 2004 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oman kokemuksen mukaan paras on ehdottomasti ABC client:
http://www.pingpong-abc.sourceforge.net
Pein
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2004 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen jumahtanut ensimmäiseen clienttiin, jota tuli testattua eli Burst!:iin.
Tuolla on jonkinlainen lista clienteista:
http://www.halm.us/bthq/clients.html
Äkkiähän noita testailee kunnes mieleisensä löytää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2004 @ 17:05

SuperTrop
Suspended due to non-functional email address
_
15. maaliskuuta 2004 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Azureus!
Senior Member
_
16. maaliskuuta 2004 @ 01:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostain syystä olen tykästynyt tuohon viralliseen klienttiin. Tosin ei oo kyllä tullut paljon muita testailtuakaan. Ei ainakaan mulla ole tuntunut mitenkään nihkeältä. Päinvastoin tuntuu, että kaistat on välillä vähän liiankin täynnä. :)

http://www.dawnload.net/p2p_software/p2p_applications/bittorrent.cfm
Member
_
16. maaliskuuta 2004 @ 03:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Azureus on paras siinä on monipuoliset ja hyödylliset ominaisuudet
Moderator
_
16. maaliskuuta 2004 @ 03:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bt versio 3.2.1 :)
YaRi
Member
_
16. maaliskuuta 2004 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC:ta ja Azureusta olen itse suosinut pääasiassa. Tosin Azureuksen java-toteutus voi joissain kokoonpanoissa olla melkoinen resurssisyöppö. Itsellä toiminut ongelmitta.

Alkuperäinen BitTorrent ei itseasiassa ole kovin hyvä vaihtoehto. Alkuperäisen clientin bugit korjataan yleensä nopeasti Shadowsin clienteissa. Suosittelisinkin siis käyttämään Shadowsiin pohjautuvia clientteja, kuten esimerkiksi ABC:ta.

Shadowsilta on myös tullut uusi, mielenkiintoinen clientti: BitTornado -> http://www.bittornado.com/
kasakka1
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2004 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Azureus tuntuu pelittävän hyvin. Shadowin clientilla (nyk. BitTornado) eivät muut pystyneet ottamaan yhteyttä ellen minä ottanut ensin, eli pukkasi "keltaista valoa" aina. Azureuksella taasen tuollaista ongelmaa ei ilmene.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2004 @ 18:36

Moderator
_
16. maaliskuuta 2004 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Burstia mä olen käytellyt. Eka normia bt:tä käyttelin mut burstiin jämähdin.

Ei mitään ongelmia ole ollut.

Mainos
_
__

_
mooglez
Member
_
16. maaliskuuta 2004 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
azureuksesta eniten tykkään, sen ominauuuksien, ja ennenkaikkea selvän tavan näyttää infot. valitettavasti minulla on kuitenkinkin juuri ongelmana tuo että azureus vei 100% cpu tehoa aina parintunnin käytön jälkeen.

tällä hetkellä käytössä on abc
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras bittorent ohjelma ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy