User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.2.2026 / 19:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guitar zeroa näppiksellä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
guitar zeroa näppiksellä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jaxk
Suspended due to non-functional email address
_
11. huhtikuuta 2009 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joten latasin tämän guitar zeron koska tietokoneeni tehot eivät riitä pyörittämään heroa.minulla ei tietenkään ole ohjainta.latasin suositellun PPjoy-ohjelman.siinä tulee se tuttu seinä vastaan."miten pirussa tätä kakkaa käytetään" tuli ensimmäisenä suustani joten päätin turvautua mailman tietosanakirjaan: afterdawniin?

joten voisiko joku lähettää huolelliset ohjeet kuika saan guitar zeron toimimaan näppäimistöllä PPjoy-ohjelman avulla? auttaisi minua enemmän kuin jumala hädässä!

kitoooos...
Joku12345
Junior Member
_
11. huhtikuuta 2009 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve, olen itsekkin se Orja että Alotan threadeja ja sitten kukaan ei vastaan. Eli löysin netistä tälläsen Yahoo Answereista. Kopioin parhaita paloja. toivottavasti auttaa :) How To Play GZ(Guitar Zero) With A Keyboard?
I've Been Trying To Play GZ With A Keyboard And I Can't Do It Someone Help?

if you downloaded the guitar zero i have,
it must have a ppjoy folder
intall it and then open configure joystick from the start up menu
you then select the option that says add virtual joystick
then put it with 4 axes and next to everything else
you need a file , if you want or dont have it the ppjoy program email me at chaoszombie@yahoo.es and i will send it to you

and yes you can play guitar zero with a keyboard!!!!
Eli sun pitää Tehä Virtuaalinen joystickki sillä PPjoy Ohjelmalla. en ole itte ikinä käyttäny Kumpaakaan noista mutta löysin tietoa Googlaamalla. Toivottavasti Auttoi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2009 @ 22:59

jaxk
Suspended due to non-functional email address
_
12. huhtikuuta 2009 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kyllä tehnyt sen mutta en tiedä miten saan sen laitettua päälle tai käytettäväksi peliin itse.MITEN? :D

itsekkin googlasin nuo jutut mutta en tajua niistä pierujakaan.
Joku12345
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2009 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meinasin ite asentaa GZ:tan ja PPjoy ja testata että miten se aktivoidaan. Postaan sitte ellei joku muu kerenny jo.
Mainos
_
__

_
Joku12345
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2009 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joku12345:
Meinasin ite asentaa GZ:tan ja PPjoy ja testata että miten se aktivoidaan. Postaan sitte ellei joku muu kerenny jo.

Eli asensin PPJoyn ja Guitar Zeron, heti kun yritin Configurata joystickkia Saan Fatal Errorin. :D Eli jonkun takia en pysty juuri nyt auttamaan.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guitar zeroa näppiksellä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy