User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 05:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 modattu pelien polttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox 360 modattu pelien polttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
IDMUS
Junior Member

3 tuotearviota
_
11. huhtikuuta 2009 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa vähän. Olen kokeillut jo ties kuinka monta kertaa poltta ImgBurnilla ohjeiden mukaan. Levyt joita käytän ovat nierlestä tilattuja Prodye double layereitä. Huom xbox 360 on modattu.

_
13. huhtikuuta 2009 @ 02:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä ohjeiden mukaan? Onko levyt DVD+R vai DVD-R? Onko kone modattu NME-piirillä vai firmwaren vaihdolla?
erakko84
Suspended due to non-functional email address
_
13. huhtikuuta 2009 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi levyt on aika heikkoja toimimaan xboxissa.
Kannattavinta olisi ostaa verbatimin levyjä, jotka toimii varmasti.
Itse tosin käytän noita TDK:n levyjä jotka olen hyväksi havainnut.
Maksaa 84,99/100kpl nierlessä ja ovat toimineet niin hitachin kuin liteon asemien kanssa.

-ErAkKo-
Member

8 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2009 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko boxin asema flashatty vai onko piirimodattu?
Jos flashatty, mikä firmis sisässä ja mitä Wawea ABGX-näyttää backupista? Uusimmat Wawe 3 pelit vaatii uusimman iXtreme 1.51 firmwaren.

Xbox v.1.0: Xecuter 3 CE, 80GB Hitachi Deskstar
Xbox v.1.1: SmartXX V3, 80GB Western Digital, Jewel+ Window + VGA-mod
Xbox v.1.6: SmartXX LT OPX V2
Xbox 360 Premium -> Red Ring Of Death -> X-Clamp Fix
Xbox 360 Premium Xenon -> Timing Attack -> 1888 -> 4532 -> KK Exploit -> Linux
Xbox 360 Elite: iXtreme 1.51
Nintendo Gamecube: Qoobchip Pro + IcedCube Crystal case
Sony PSP (Fat): FW 5.00 M33, 2GT Sandisk Pro DUO
Arazor
_
20. huhtikuuta 2009 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
IDMUS
Junior Member

3 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2009 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri tuota imgburn ohjetta käytin. Tiedän että verbatimen levyt ova parhaita boxin pelien polttoon. Ja tuosta modauksesta en ole aivan varma kaittiinsa asema flashatty kun en ole varma koska serkkuni modasi sen. Olen myös testannut, että poltetut pelit toimivat.

11 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäslaisen errorviestin antaa varmuuskopioilla? Tuleeko että levyä ei voi lukea? Vai tuleeko viesti että pelataksesi tätä peliä pistä tämä levy xbox 360...tjsp.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
IDMUS
Junior Member

3 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2009 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis se ei anna edes polttaa sitä loppuun asti imgburnilla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2009 @ 21:15

Arazor
_
28. huhtikuuta 2009 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten niin?
jarzza
_
28. huhtikuuta 2009 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Siis se ei anna edes polttaa sitä loppuun asti imgburnilla."
Minkälainen teksti tulee loki ikkunaan viimeiseksi?
tankki67
Newbie
_
23. heinäkuuta 2009 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olis apu paikallaan pelien polttamiseen.Ennen toimi,mutta koneen kaaduttua ei enää.Ohjelmia katos,mutta nyt
laitettu imageburning,vaihdettu numerosarja 1913760
Kaikki toimii niinkuinpitää,mutta EI toimi
Image tarkistettu abx360 ohjelmalla OK.
Levyt Verbatim dvd+r dl
Esim.ladattu peli,purettu,tuli dvd-tiedosto ja image files.Dvd tiedosto
poltettu levylle,laitettu mod-piiri comista ostettuun xboxiin(2009)
kuvaruudulle xbox 360 logo.
Edelliset pelit toimii hyvin.
Puuttuisko joku ohjelma vielä?
Arazor
_
23. heinäkuuta 2009 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko se peli wave 3?
Onko sulla 1.6 iXtreme vaiko joku vanhempi, jolla ei toimi wave 3:t.
Junior Member
_
22. syyskuuta 2009 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiskohan joku yksinkertasesti neuvoa miten valmistan varmuuskopion xbox360 pelistä nerolla?

Polta levynkuva tiedostot?
pisberg
_
29. syyskuuta 2009 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla lakkas myös varmuuskopiot toimimasta,
xboxi luulee ne dvd elokuva levyiksi taj jotain?
mistä mahtaa olla kyse,siis koskee uusia pelejä niiku halo 3 odst jne.
firmispävitetty boksi joka modattu modpiiri.comilla silloin kun nuo liteonit ei vielä käynyt itse eli koko asema vaihdettu ja vedetty uus firmis.

Abit ip35, core 2 quad 6600@3.0Ghz + apogee GT,Msi GF 8800GTS Oc + zalman ZM-GWB8800 GT/GTS(G92),
8GB DDR2 800+ MHz Extreme Edition, samsung sata2 320GB+ 750GB, 2x zalman reserator 1, 2x240 ja 2x120 black ice gt
Junior Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse teen näin ja toimii:

1. Tarkistan tiedoston abgx360 -ohjelmalla,
ja varmistan että kaikki näyttää vihreää valoa.
jos joku ei, niin seuraan ohjelman antamia neuvoja korjata tiedosto.
2. Avaan tiedoston PPF-O-Matic v3.0 -ohjelmalla ja patchaan tiedoston
toimimaan vanhemmilla firmiksillä.
3. Avaan imgBurnin, sieltä avaan tiedoston (ja pitää muistaa avata
se .dvd tiedosto) laitan polttonopeudeksi 1x. Ja pistän levyn
polttoon.

Itselläni on 1.5 firmis ja uudetkin pelit toimivat tuollain tekemällä
aivan niinkuin pitääkin. Liveen menoon en ota kantaa koska pelaan livessä ainoastaan aidoilla levyillä.

pisberg
_
30. syyskuuta 2009 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkohan mulla tuo 1.5 vai vanhempi,mistä sen voi selvittää?
boxi kysyy kyllä jos haluan päivittää netin kautta ennenku alan pelaa mutta olen kieltänyt, ajatellut että saan bannit.

Abit ip35, core 2 quad 6600@3.0Ghz + apogee GT,Msi GF 8800GTS Oc + zalman ZM-GWB8800 GT/GTS(G92),
8GB DDR2 800+ MHz Extreme Edition, samsung sata2 320GB+ 750GB, 2x zalman reserator 1, 2x240 ja 2x120 black ice gt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2009 @ 17:12

Junior Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pisberg:
boxi kysyy kyllä jos haluan päivittää netin kautta ennenku alan pelaa mutta olen kieltänyt, ajatellut että saan bannit.
Itse en ole ainakaan banneja saanut vaikka olen modatulla päivittäin livessä. Kunhan ei pelaa varmuuskopiolla livessä niin ei pitäisi ongelmia olla.

pisberg
_
30. syyskuuta 2009 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistäs noita PPF patcheja sitten löytää?

pisberg
_
30. syyskuuta 2009 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löysin ja sain toimimaan,
kiitos avusta!

Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2009 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti faeton:
Itse en ole ainakaan banneja saanut vaikka olen modatulla päivittäin livessä. Kunhan ei pelaa varmuuskopiolla livessä niin ei pitäisi ongelmia olla.

Eipä taida tuo hirveästi auttaa/vaikuttaa bannien saantiin. Itse olen lukenut juttuja joissa porukka on saanut banneja kun on pelannut huonolaatuisia varmuuskopioita nettipiuha irti ja sitten kun piuhan ovat takasin laittaneet onkin bannin napsahtaneet seuraavassa banniaallossa.

mpman
Newbie
_
6. lokakuuta 2009 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löysin ja sain toimimaan,
kiitos avusta!
Voitko kertoo mistä löysit niitä PPF patcheja?
080873
Junior Member
_
9. lokakuuta 2009 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ainakaa toimi mikään peli, jos yrittää polttaa suoraan image tai iso-tiedostoa. Mutta sitten kyllä toimii, kun polttaa ImageBurnilla sen .dvd tiedoston joka on samassa kansiossa imagen kanssa. Levyinä Prodyen doublelayerit.
Arazor
_
9. lokakuuta 2009 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 080873:
Mulla ei ainakaa toimi mikään peli, jos yrittää polttaa suoraan image tai iso-tiedostoa. Mutta sitten kyllä toimii, kun polttaa ImageBurnilla sen .dvd tiedoston joka on samassa kansiossa imagen kanssa. Levyinä Prodyen doublelayerit.

Ei sillä .dvd-tiedostolla mitään tee jos bitsettings on asetettu manuaalisesti oikein.
080873
Junior Member
_
10. lokakuuta 2009 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä se bitsettings on ja miten se laitetaan manuaalisesti oikein?
Mainos
_
__

_
Sintzu007
_
13. maaliskuuta 2011 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja miks mulla ei oo missään tota dvd tiedostoa, pelkkä ISO??

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox 360 modattu pelien polttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy