User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 23:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > uusi network tunnus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi network tunnus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
brennus11
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 00:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ps3 oli kaverilla lainassa pariviikkoa ja se päätti tehä network tunnuksen sinne ja ei muista salasanaa ja laitoi jonkun random syntymäajan.Eli en saa nytten pelattuu itse nettipeliä siinä?oman tunnuksen olen tehnyt mutta ei anna mennä sillä sisään kun on jo tehty aikasemmin tuo kaverin tunnus?osaako joku auttaa.

apua tarvitsen
Kellukka
Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luo ensin itselle tunnus netissä ja laita ps3 konsolille uusi käyttäjä joka olet sinä. Tai ensin konsolille uusi käyttäjä ja sitten konsolilla uudet tunnukset nettiin. Minun koneellani on kolme käyttäjää nykyään ja kaikilla omat tunnukset nettiin.
brennus11
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä voi vaihtaa käyttäjän?tili minulla on jo.

apua tarvitsen
Kellukka
Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä heti alussa kun avaat koneen luo uusi käyttäjä. Eli älä käytä sitä vanhaa kun sille on ne nettitunnukset joita ei tiedetä. Sitten kun sulla on pleikassa ne kaksi käyttäjää niin sillä uudella luomallasi käyttäjällä haet nettitunnukset ja alat käyttämään sitä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2009 @ 15:19

Mainos
_
__

_
brennus11
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeesw.kiitos paljon onnistuin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > uusi network tunnus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy