User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 19:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomi paikkojen vapaa rekisteröinti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomi paikkojen vapaa rekisteröinti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
janne946
Member

6 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2009 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Olen itse rekisteröitynyt BitAddictiin. Tiedän ainakin Rautaportin. Milloin olisi tulossa vapaa rekisteröinti johonkin suomalaiseen torrent paikkaan?
mj2
Suspended due to non-functional email address
_
19. huhtikuuta 2009 @ 02:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän esim edellä mainitulla träkkerillä ole tarpeeksi käyttäjiä, joten tuskin sinne on mtn vapaa rekkausta tulossa.

Mutta itse olen sitä mieltä että ei haittaa tippaakaan,
sieltä ja muilta suomalaisilta moni quitanneena on sitä mieltä että saman kamat saa moneltakin ilmaselta jopa nopeammin.

:P

But Thats Only My Opinion

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. huhtikuuta 2009 @ 02:48

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2009 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mj2:

Mutta itse olen sitä mieltä että ei haittaa tippaakaan,
sieltä ja muilta suomalaisilta moni quitanneena on sitä mieltä että saman kamat saa moneltakin ilmaselta jopa nopeammin.

:P

But Thats Only My Opinion

Samaa mieltä. Itsellä pitkään ollut (ja on vieläkin pari) accountteja sekä ulkomaisille että suomalaisille trackkereille ja kyllä se vissiin tuo piratebay on sen aiheuttanut ettei noilta pieniltä traksuilta oikein mitään mielenkiintoista löydä tai vaikka löytäisikin niin on seedaajia tai liiskaajia niin vähän ettei maksa vaivaa ottaa. Jos on vähän seedaajia, tulee hitaasti ja jos taas on vähän liiskaajia, menee ratio kuralle.
janne946
Member

6 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2009 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä löytänyt BitAddictista esim. suomalaisia aku-ankka lehtiä tai jotain muuta suomalaista mitä ei muualta kovin helposti löydä.
Newbie

1 tuotearvio
_
20. huhtikuuta 2009 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta toihan on kova jutska!
Mainos
_
__

_
vgran
Suspended due to non-functional email address
_
9. toukokuuta 2009 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, itselläkin tilejä muutamissa suomalaisessa trakkerilla mutta ei ole tullut vastaan sellaista mitä en saisi piratebaylta tai mininovalta. Itse olen sitä luokkaa että ota yksi ja anna puolet eli ei hirveesti jaksa hakea noita torrenteja kotimaisilta trakkerilta..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2009 @ 17:37

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suomi paikkojen vapaa rekisteröinti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy