User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 01:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > fujitsu siemens, amilo dt pi3645-22p+ 23"-tft - helppiä! kannattava ostos? pikaista helppii.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fujitsu siemens, Amilo dt pi3645-22p+ 23"-tft - HELPPIÄ! Kannattava ostos? Pikaista helppii.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tuukkanen
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyrmäsitte täysin tuon acerin koneen, niin mitäs mieltä jätkät on tästä? http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/...goryId=3138916#

Tekniset tiedot:
# Prosessori: Intel Core 2 Quad Q9300, 2.5 GHz
# Keskusmuisti: 4096 Mt (2 x 2048 Mt)
# Muistin väylänopeus: DDR2-800
# Kiintolevy: 1 Tb, pyörimisnopeus 7200 k./min.
# Näytönohjain: NVIDIA GeForce 9800 GT, 512 Mt
# Optinen asema: Tallentava Bluray/ SuperMulti DVD-asema
# Verkkokortti: integroitu, 1 Gigabit Ethernet
# Integroitu muistikortinlukija: 20-in-1
# Ääni: High Definition 7.1 Audio
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2009 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On paljon parempi kuin se Acer, mutta edelleen Wintoosan ehdottama Computex vie voiton

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

"Why sleep if you dont dream" - Lil Wayne
Member

15 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2009 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että kokoaisit koneen itse (en siis tarkoita, että ite ne komponentit yms. asennat)? Tulis varmasti PALJON halvemmaksi kuin tuollainen setti. Ja tuolla Blu-Ray asemalla ei kyllä vielä tee paljon mitään, kun ne leffatkin on niin kalliita. Kokoamalla itse saisit varmasti paljon tehokkaammat osat halvemmalla. Tässä olisi oma ehdotukseni tuon tilalle:

//EDIT: Käyttis ei sisälly tuohon, mutta Vista Home Premium 64Bit FIN OEM on 120?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. huhtikuuta 2009 @ 21:08

Senior Member

3 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2009 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Scottive:
Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa, että kokoaisit koneen itse (en siis tarkoita, että ite ne komponentit yms. asennat)? Tulis varmasti PALJON halvemmaksi kuin tuollainen setti. Ja tuolla Blu-Ray asemalla ei kyllä vielä tee paljon mitään, kun ne leffatkin on niin kalliita. Kokoamalla itse saisit varmasti paljon tehokkaammat osat halvemmalla. Tässä olisi oma ehdotukseni tuon tilalle:

//EDIT: Käyttis ei sisälly tuohon, mutta Vista Home Premium 64Bit FIN OEM on 120?
Onko laatupoweri? Elikkäs mitä merkkiä?

Intel Q9550 || Sapphire Radeon HD 4870@799/1050 feat. AC Accelero S1 + Noctua NF-P12 || Abit IP35P || Antec Sonata III + Antec Earthwatts 500w || 4 Gt 800 Mhz DDR2 || 320 Gb Seagate + 500 Gb Lacie || Samsung 2253BW

Tuukkanen
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tilasin ton scottiven koneen, mut eri prossulla, 500gb kovolla ja paremmalla powerilla. Kiitos neuvoist :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2009 @ 13:43

Member

15 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2009 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aahola:

Poweri oli vissii Energmax tai BeQuiet.
Member

15 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2009 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuukkanen:
Joo, tilasin ton scottiven koneen, mut eri prossulla, 500gb kovolla ja paremmalla powerilla. Kiitos neuvoist :)

Mukava, että olin avuksi.
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2009 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aahola:

Poweri oli vissii Energmax tai BeQuiet.
Enermax on hyvä, BeQuiet:sta en tiedä. Mutta joka tapauksessa joko Enermax,Corsair tai Chieftec olisivat hyviä powereita.

Mainos
_
__

_
Tuukkanen
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2009 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Tuli tilattua tuollainen kone ja se on nytten kasassa. Laitoin vanhasta koneesta DDR2 kingstonin 1024 ja samsungin 512 muistipannat kiinni, ensiks toimi hyvin ja kone näytti että muistit on otettu käyttöön. Sitten sammutin koneen ja käynnistin uudelleen, niin sen jälkeen ei käynnistynyt ollenkaan. Otin pois, niin toimi taas hyvin. Missä vika?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > fujitsu siemens, amilo dt pi3645-22p+ 23"-tft - helppiä! kannattava ostos? pikaista helppii.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy