User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 23:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bittorrent ++ ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bittorrent ++ ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zerocools
Suspended due to non-functional email address
_
16. maaliskuuta 2004 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä vikana kun bittorrent++ alussa toimii ihan ok mutta sitten tunnin päästä bittorrent huutaa hoosiannaa eli bittorrent kuormittaa prossua 98% ja sit menee hermot koko kone on sit niin jumissa että voi helvetti.

kone on xp2800+
emo abit nf7s
512muistia
jne...

joiko olla että muistia liian vähän?
vai mikä on vialla?

kaveri asuu kivenheiton päässä ja sillä toimii ok! mutta 1giga mistia

että nyt olis pikainen help tarve olis kiva saada hyvä ohjelma toimiin kun toi ouvernet on ihan paska
Pein
Senior Member
_
16. maaliskuuta 2004 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla on juttua muista clienteista. Kokeile vaikka niitä, jos bt++ "bugaa".
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/76332
zerocools
_
16. maaliskuuta 2004 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilen tuota abc ja kirjoitan sit mitä mielt olen tuosta abc mutta nyt tulee hienosti 80kt/s mutta yleensä ongelma tulee 1h kuluttua
zerocools
_
16. maaliskuuta 2004 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
abc sama ongelma toimi noin 2h jasit kuormittaa prossua 98% mikä helvetti tätä vaivaa?
Moderator

1 tuotearvio
_
17. maaliskuuta 2004 @ 01:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko uus vai vanha torrent versio?
zerocools
_
17. maaliskuuta 2004 @ 07:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
abc versio 2.6.5
Staff Member

32 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2004 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai käyttöjärjestelmä on jokin muu kuin 9x/me?
vaaris
Suspended permanently
_
17. maaliskuuta 2004 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytät JoneAlarmia niin kokeileppas ottaa se pois päältä. Tai jos on jokin muu palomuuri niin pois päältä vaan ja katso jos auttaa. Jonesta voi myös kokeilla laskea suojaustasoa maksimista normaaliin. Joskus on meinaa auttanu, kokemusta on :)
Moderator
_
17. maaliskuuta 2004 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota palomuuria ei sitten todellakaan kannata ottaa täysin pois päältä!!
Kannattaa ajaa levyn eheytys (disc defragment) läpi ja eri torrent-versioita. Toi eka versio 3.2.1 oli hyvä, kun joskus käyttelin. Tavaraa tuli ja meni täysillä. Oon muitaki versioita koittanu, mut ne ei pelaillu yhtä hyvin.
zerocools
_
17. maaliskuuta 2004 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käyttis on xp
ja palomuuri on eilisestä lähtien zonealarm
kokeilen laskea suojaus tasoa mutta uskon että se ei ole ratkaisu eilen tulii 800megan elokuva mutta aamulla oli ihan jumis niin että mulla lukee 8kbit,10kbit, 30kbit tulossa mutta mitään ei tapahdu mutta vastapuoli kyllä imuttaa mutkitta..
zerocools
_
17. maaliskuuta 2004 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin sit viel yksi asia
abit nf7s piirisarja ajurit ovat
nforce314jremix ja noi pitäis olla tuohon emolle parhaat mitä löytyy... mutta voiko vika olla siinä?
vaaris
Suspended permanently
_
18. maaliskuuta 2004 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo palomuuri kannattaa todellakin ottaa pois päältä jos haluaa selvittää onko vika siinä vai ei. Jos ei halua selvittää, niin sitten antaapi olla päällä ja etsii vikaa muualta.

Kuten sanoin: kokemusta on. JouniAlarma aiheuttaa joskus ~100% cpu:n ja bittorrent ei ole ainoa p2p jonka kanssa tähän ongelmaan olen törmännyt. Ja vielä kerran: tämä ei ole vain mun oma päähänpisto vaan samaa ovat kokeneet muutkin.
zerocools
_
18. maaliskuuta 2004 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auttanut mitään vaikka oli palomuuri pois päältä!!!

joku ohjelma vika tuon täytyy olla
ja kokeilen viel vaihtaa nuo remiksin piirisarja ajurit toisiin että jos vika olis siinä!
HerraHuu1
_
24. maaliskuuta 2004 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sä käytät tota PeerGuardiania nii seki vois kuormittaa "pikkasen" konetta. Ooksä sit iha varma et se on just toi sun torrent-clientti joka sitä konetta kuormittaa..?
Ctrl+alt+del ja kato mikä ottaa eniten muistia.
zerocools
_
24. maaliskuuta 2004 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä aamulla esim toi Shareaza käyttää 150 megaamuistia ja prossu hakkaa 99% mutta muuten toi Shareaza eiole jumittanut pahemmin. kokeilin muistia kellottaa ja jumuittuminen tuli nopeemmin. voi olla että on joku muisti ongelma. muistit on testattu ja virheitä ei ole. että en oikein tiedä mikä voisi olla vialla. tiedän että muillakin on ollut samoja ongelmia torrentin kanssa.
zerocools
_
24. maaliskuuta 2004 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin olen kokeillut 10 eriä bittorrent clientia ja kaikki on tehnyt saman jumiutuksen
Shareaza on toiminut kaikkein parhaiten.

TrediC
Member
_
24. maaliskuuta 2004 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koita sellasta torrent softaa ku torrentstorm
Welmeri
Junior Member
_
24. maaliskuuta 2004 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla uusin versio itse bittorrentista? ei siis clientista vaan siitä itse "protokollasta"
zerocools
_
24. maaliskuuta 2004 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla uusin versio itse bittorrentista? ei siis clientista vaan siitä itse "protokollasta"

hmmm miten voin tarkistaa mikä on uusin protokolla?

kannataa käydä katsomassa
http://www.btsites.tk/
client:
http://www.btsites.tk/
zerocools
_
24. maaliskuuta 2004 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos tarkoitat sitä että onko mulla uusin ohjelma jolla lataan noita bittorrent filejä niin vastaus on että uusin mutta jos tarkoitat jotain muuta niin sitten en osaa vastata kaikki clientit on haettu omilta sivuiltaan ja niin että viimeisin versio.
Staff Member

32 tuotearviota
_
24. maaliskuuta 2004 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajatko muisteja samalla väylänopeudella kuin suoritinta?
Mainos
_
__

_
zerocools
_
24. maaliskuuta 2004 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kone on tällä hetkellä vakio eikä kellotettu

abit nf7-s
2800+
512muistia kohta 1giga

ja joku sanoi että näytön ohjain voi myös tehdä sen mutta minä olen sitämieltä että ihan paska puhetta mutta sanon viel että
herkules 9700pro

3d markissa 03 melkein 3 parhaat tulokset noilla hiluilla että kyllä koneen pitäis olla kunnossa...

mutta tuskin tä hän ratkaisua löytyy olen kysynyt tätä niin monesta paikasta eikä kellää ole tullut mitään järkevää vastausta miksi torrentti tökkii.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bittorrent ++ ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy