User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 17.6.2024 / 12:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > irremote
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
IrRemote
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
janne946
Member

6 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Monella ensiksikkin on kyseinen ohjelma? Minulla ainakin on. Hyvä ohjelma. Se on semmoinen, että sillä voi käyttää puhelinta esim. tv:n kaukosäätimenä. Mutta siinä on joitain puutteita. Se ei tiedä esim. Finluxin telkkaria tai JVC:n radiota. Sanokaa mielipiteitä tuosta.
Member
_
2. kesäkuuta 2009 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole kyllä tuommoista ohjelmaa löytänyt, vaikka etsiskellyt olen. Mistäs se löytyy? Ei voi kokemusta jakaa, kun ei ole vielä ohjelmaakaan.
Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googlettamalla löyty:

http://irremote.psiloc.com/
janne946
Member

6 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta onko total irremote eri kuin irremote? Ja jos oon lukenut oikein niin siihen totaliin pystyy lisäämään niitä laitteita semmosilla ccf tiedostoilla. Voitteko antaa linkin siihen ohjelmaan ja mielellään nokia n73ssa toimiva. Löysin joitain demoja mutta ei toiminut.
Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Öö mihin ohjelmaan?
Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
janne946
Member

6 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri tuo. Mielellään ilmaiseksi ja koko versio. Laita linkki vaikka yksityisviestillä jos se on laiton :)
Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä onko tuo laiton, etsin googlella. voit itsekkin etsiä googlella.
janne946
Member

6 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon yrittänyt löytää mutta ei löytynyt toimivaa. Yritä löytää kräkätty.
Member

2 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En harrasta mitään laittomuuksia, koska en tarvi tuota mihinkään. Mikset osta sitä ?
janne946
Member

6 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2009 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No aattelin sitä, mutta kummiskaan ei toimi niin menee rahat hukkaan.
Member
_
10. syyskuuta 2009 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olin ymmärtävinäni, että tuo Total IrRemote on IrRemote joka on tehty vanhemmille puhelimille. S60v2 tai jotain sellaista?

Mutta eikös tuollaistenkin pitäisi
Drakkarious/HelloOX -käsitellyissä puhelimissa toimia, vai?
Moderator

14 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2009 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne946:
No aattelin sitä, mutta kummiskaan ei toimi niin menee rahat hukkaan.
Lataa demo ensin? Kyllä toimi omassa N73 mutta laitteita saa hommattua lisää vain ottamalla yhteyttä nettiin luurilla eli ei kiitos.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
janne946
Member

6 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2009 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain sen toimimaan kun löysin siihen semmoisia cff paketteja. Toimi muut laitteet mitä ei ollut valmiina. Mutta puhelin hajosi n. 2viikkoa sitten ja nyt on WM puhelin eli turha aihe minulle.
Member
_
11. syyskuuta 2009 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lataa demo ensin? Kyllä toimi omassa N73 mutta laitteita saa hommattua lisää vain ottamalla yhteyttä nettiin luurilla eli ei kiitos.
Jos omistat mokkulan tai vastaavanlaisen, niin aseta sen SIM-kortti puhelimeesi. Näin saat käyttää nettiä puhelimessasi maksamatta ylimääräistä (Paitsi mitä mokkulaliittymä nyt kustantaa kuukaudessa)
Puheluita en sillä SIMillä kuitenkaan suosittele soitettavan.

Näin minä ainakin teen :D
Senior Member

3 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2009 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Argetlam:
Lainaus:
Lataa demo ensin? Kyllä toimi omassa N73 mutta laitteita saa hommattua lisää vain ottamalla yhteyttä nettiin luurilla eli ei kiitos.
Jos omistat mokkulan tai vastaavanlaisen, niin aseta sen SIM-kortti puhelimeesi. Näin saat käyttää nettiä puhelimessasi maksamatta ylimääräistä (Paitsi mitä mokkulaliittymä nyt kustantaa kuukaudessa)
Puheluita en sillä SIMillä kuitenkaan suosittele soitettavan.

Näin minä ainakin teen :D
Maksavatko puhelut?

Power corrupts
Senior Member

5 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2009 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy:
Maksavatko puhelut?
Saat kaksi arvauskertaa.
Member
_
8. joulukuuta 2009 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Argetlam:
Lainaus:
Lataa demo ensin? Kyllä toimi omassa N73 mutta laitteita saa hommattua lisää vain ottamalla yhteyttä nettiin luurilla eli ei kiitos.
Jos omistat mokkulan tai vastaavanlaisen, niin aseta sen SIM-kortti puhelimeesi. Näin saat käyttää nettiä puhelimessasi maksamatta ylimääräistä (Paitsi mitä mokkulaliittymä nyt kustantaa kuukaudessa)
Puheluita en sillä SIMillä kuitenkaan suosittele soitettavan.

Näin minä ainakin teen :D
Maksavatko puhelut?
Puhelut maksavat omaisuuden tällä SIMillä. Vain nettikäyttöön winkwink.

Nokia C6-00
Teirm | Dawn | Pasila
Senior Member

9 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2009 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Psilocin iRRemote on mielestäni todella näppärä ohjelma, käytin sitä jonkun verran entisessä E90:ssäni. Kätevää esim. jos vaikkapa jonkun vanhan telkkarin nappulat ei toimi kunnolla ja kaukosäädin kadonnut. Ja kätevä tietty myös pilailuun.

BTW, ns. "laittomat" versiot s60 ohjelmista EIVÄT toimi ilman s60 alustan murtamista. Ohjelmat ovat näes allekirjoittamattomia ja sen saa kierrettyä vain murtamalla Symbianin.


Member

6 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2009 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli kyseinen ohjelma nokia n93i mutta ei toiminu mihinkäääää WEETEEÄFFÄ


Senior Member

9 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2009 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti poingi:
mulla oli kyseinen ohjelma nokia n93i mutta ei toiminu mihinkäääää WEETEEÄFFÄ
Siinä pitää aika tarkkaan suunnata infrapuna portti suoraan telkkaria kohti.


Member
_
8. tammikuuta 2010 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti poingi:
mulla oli kyseinen ohjelma nokia n93i mutta ei toiminu mihinkäääää WEETEEÄFFÄ
Puhelimen infrapuna ei toimi kovin kauas. Se on suunniteltu siten, että laite olisi aivan puhelimen vieressä. Minulla toimii kyllä moitteetta jopa 5m päästä. Nokia 5500 Sportissa

Nokia C6-00
Teirm | Dawn | Pasila
Member

2 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2010 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan olemassa tällaista vastaa ohjelmaa joka toimisi Wifin tai Bluetooth:n yli. Itselläni Nokia N79, ja siinä kun ei ole tuota infrapunaporttia : S

AMD X2 4200+ @2508Mhz | Club3D X1950 PRO (passive cooling) @ 621Mhz, 796Mhz | DDR-RAM 2gb | Asus A8N-SLI Deluxe | Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty 64Mb X-Ram | Vista Ultimate |
Senior Member

9 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2010 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Massikka:
Onkohan olemassa tällaista vastaa ohjelmaa joka toimisi Wifin tai Bluetooth:n yli. Itselläni Nokia N79, ja siinä kun ei ole tuota infrapunaporttia : S
Toistaiseksi ainakin suurin osa television kaukosäätimen vastaanottimista ovat infrapunalla toimivia. Joten vastaus on ei.


Mainos
_
__
 
_
Member

2 tuotearviota
_
25. tammikuuta 2010 @ 02:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti EET:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Massikka:
Onkohan olemassa tällaista vastaa ohjelmaa joka toimisi Wifin tai Bluetooth:n yli. Itselläni Nokia N79, ja siinä kun ei ole tuota infrapunaporttia : S
Toistaiseksi ainakin suurin osa television kaukosäätimen vastaanottimista ovat infrapunalla toimivia. Joten vastaus on ei.
Lähinnä tarvitsisin kauko-ohjainta PC:n sekä Mac kauko-ohjailuun. Siksi kyselen Wifin ja Bluetoothin perään.

AMD X2 4200+ @2508Mhz | Club3D X1950 PRO (passive cooling) @ 621Mhz, 796Mhz | DDR-RAM 2gb | Asus A8N-SLI Deluxe | Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty 64Mb X-Ram | Vista Ultimate |
 
Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > s60 -ohjelmat > irremote
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy