User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 22:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ls asema ei toista elokuvaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LS asema ei toista elokuvaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hackXD
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2009 @ 23:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on HP:n kannettava ja siinä on LightScriben DVD-asema ja kun yritin katsoa Quantum of Solacea, niin se ei ala toistamaan koko levyä... Se ei myöskään anna virheilmoitusta. Mikäköhän vikana? Muita elokuvia olen pystynyt katsomaan ja konekkin on kuukauden ikäinen.
AfterDawn Addict
_
26. huhtikuuta 2009 @ 01:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile vlc playeria, jos ei toimi on leffa viallinen.
hackXD
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2009 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo leffa pyörii mun Phillipsin kannettavassa-dvd-laitteessa ja kotiteatterissa...
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
26. huhtikuuta 2009 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tule muuta mieleen, kuin että asemasi/koneesi jostain syystä hylkii juuri tuota levyä.Saattaa myös johtua ko. levyn kopiosuojauksesta joka tökkii tuossa koneessa. Aseman firmwaren päivitys saattaa auttaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2009 @ 12:31

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ls asema ei toista elokuvaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy