User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 01:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > miten umd-levyt tiedostoksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten UMD-levyt tiedostoksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
27. huhtikuuta 2009 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitsisin kipeästi apua. Olen lukenut vanhoja threadeja mutta en ole saanut selvää, mitä pitää tehdä. Mitä muuta pitää tehdä kun laittaa ohjelmalla akusta pandoras battery, ja tehdä kortista mms?
Ja miten sen batteryn saa takas normaaliksi? Kyselen koska en halua hajottaa PSP:täni.
Muuten tuleeko siihen muistikortille kaikki tarvittavat tiedostot kun tekee sen mms:n?

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz
x AMD FX-8120, AM3+, 3,1GHz, 8-core @ 4GHz(näin aluksi)
x Windows 7 Home Premium 64-bit
x Asus Radeon HD 6950 DirectCU II, 2GB
x Corsair 850W 850TX

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2009 @ 18:32

Member

9 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2009 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mackeu:
Tarvitsisin kipeästi apua. Olen lukenut vanhoja threadeja mutta en ole saanut selvää, mitä pitää tehdä. Mitä muuta pitää tehdä kun laittaa ohjelmalla akusta pandoras battery, ja tehdä kortista mms?
Ja miten sen batteryn saa takas normaaliksi? Kyselen koska en halua hajottaa PSP:täni.
Muuten tuleeko siihen muistikortille kaikki tarvittavat tiedostot kun tekee sen mms:n?

et voi tehä akustasi pandoraa koska siihen tarvii cfw eikä kellään sinun kaverilla taida olla ? ja kaikkiin muihin kysymyksiisi löytyy kyllä vanhoista keskusteluista ohjeet..
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
27. huhtikuuta 2009 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt minulla on cfw, mutta sepä ei tunnistakaan mun videoita, kuvia ja musiikkia! Mitäs nyt teen?

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Corsair 850W 850TX
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
28. huhtikuuta 2009 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sain kaikki toimimaan! Kiitos vaan kun ETTE auttaneet!
Mainos
_
__

_
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
28. huhtikuuta 2009 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELi miten saan kopioitua pelin UMD-levyltä muistikortille? Ois kiva kun kaverilla on semmonen mokkulanetti ja haluis mun GTA VCS:n

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Corsair 850W 850TX
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > miten umd-levyt tiedostoksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy