Windows Live Messengeriin ei pysty kirjautumaan
|
|
Nazgul23
Junior Member
|
27. huhtikuuta 2009 @ 19:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Windows Live Messenger ei suostu käynnistymään. Aina tulee vain tollanen kuva:
[url=http://http://img134.imageshack.us/img134/8568/meseongelma.jpg][/url]
Missä vika? Haluaisin pikaista vastausta. Kiitos!
|
Junior Member
|
3. toukokuuta 2009 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä käyttis, mikä messenger versio?
|
fiej
Member
|
3. toukokuuta 2009 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
joo mulla on kans ongelma mesen kanssa... Se ilmeni tänää ku yritin lisää kyseisen tekstin " بصل٩ו?0;جع٣ڊڙ" tekstin "Oma viesti" kenttään.... heitti ulos mesestä eikä päästä enää sisää... Asensin koko windows live paskan uudestaa mut ei auta... yritin myös windowsin palautusta palautuspisteellä mut eipä auttanu....
Kyseessä siis uusin mese versio...
http://img161.imageshack.us/img161/6417/sieppaa.jpg
Vista 32bit.
Alkuperäselle kirjottajalle kato tuolta jos toi virhekoodi löytyy sieltä... Mun virhekoodia sieltä ei löytyny...
http://help.live.com/help.aspx?mkt=fi-fi...0d&Locale=en_ms
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2009 @ 15:50
|
M4rtz0
Newbie
|
5. toukokuuta 2009 @ 23:25 |
Linkki tähän viestiin
|
juu mullakii on sama ongelma :s aluks se ei suostunu kirjautuu sisää ja siihe tuli se korjaa juttu muta ei auttanu . nii postin mesen sitte ja yritin asentaa uudelleen mutta sitte ilmeni sama ongelma kuin täällä muilla .mutta huomasin samalla että mikää chat ohjelma ei toimi esim. skype. ja minulla vista 64 bit asennettuna koneelle ja tarvitsin pikaista apua viisaammilta (:
|
fiej
Member
|
5. toukokuuta 2009 @ 23:26 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla toi ongelma meni ittestään pois...
|
pyhsa
Suspended due to non-functional email address
|
6. toukokuuta 2009 @ 09:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkista palomuuri ja että järjestelmän aika ja päivämäärä on kohdallaan.
|
Nazgul23
Junior Member
|
9. toukokuuta 2009 @ 11:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain toimimaan ku asensin mesen uudelleen.
|
Jagulaari
Newbie
|
9. toukokuuta 2009 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
Käytössä windows xp sp2, sygate personal firewall, langaton adsl-modeemi A-link RR24AP(i+) (NAT-päällä), AVG antispyware.
Arvon afterdawnilaiset, käännyn puoleenne viimeisenä oljenkortenani. Minulla on myös kirjautumisongelma. Avasin live messengerin normaalisti ja se ehdotti päivitystä kaikkein uusimpaan versioon. Klikkasin linkkiä, installeri latautui ja messenger asentui ilman virhesanomia.
Nyt, kun yritän kirjautua sisään live messengeriin, tulee vain virhesanoma "Kirjautuminen (Windows Live Messenger) epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen." Virhekoodina on 80040154.
- Toimin ohjeiden mukaisesti eli rekisteröin Msxml3.dll-tiedoston uudelleen ja odotin. -> ei toiminut.
- Asensin XML-jäsentimen (parser, Msxml3.msi) uudelleen ja odotin -> ei toiminut.
- Olen yrittänyt manuaalisesti rekisteröidä myös joukon muita kirjastotiedostoja, mutta siitäkään ei ole ollut apua
- Poistin live messengerin lisää/poista sovellus -kautta ja asensin uudelleen -> ei toiminut.
- Poistin kaikki messengerit Zapmessenger-ohjelmalla, siivosin jäljet live installerista Windows clean up -ohjelmalla ja poistin käsin messengerin käyttämiä piilotettuja alikansioita netistä löytämieni ohjeiden mukaisesti, jotta mitään ei jäisi jäljelle. Tämän jälkeen yritin asentaa vanhempaa versiota live messengeristä uudelleen, mutta installer ei käynnisty ja valittaa vain, että uudempi versio on olemassa (uutta versiota ei näy missään, eikä ole fyysisesti olemassa)
- Olen tarkistanut, että aika- ja päivämääräasetukset ovat oikein
- Windows-palomuuri tai rautapalomuuri eivät ole päällä ja Sygate sallii live messengerin exe:n pääsyn nettiin
- Olen yrittänyt myös sammuttamalla koko palomuurin ja AVG-antispywaren, mutta tilanne ei muutu.
- Jossain vaiheessa kokeilin sulkea NATin, mutta koska en muuttanut muita asetuksia, niin selain vain jumiutui, kunnes laitoin NATin takaisin päälle.
- En ole unontanut salasanaani tms. ja pystyn kyllä kirjautumaan windows messengeriin tai netmessengeriin -> ongelma on vain tämän uuden live messengerin kanssa
- Olen odottanut yön yli kone suljettuna, jos vika olisi palveluntarjoajassa, jossain tietyssä serverissä tjsp
- Olen yrittänyt "korjaus-asentaa" (repair) sovellusta ja poistaa ja taas installoida uudelleen jne.
- Olen tarkistanut, että internet exporer käyttää SLL 2.0:aa ja 3.0:aa ja katsonut, että "automatic detect settings" on poissa päältä
- Olen toimien jälkeen puhdistanut kaiken SLL-historian, auto-complete tiedot, evästeet jne., käynnistänyt taas kaiken uudelleen jne.
- Yhteyttä testattaessa "työkalut -> asetukset -> yhteys -> yhteysasetukset -> lisäasetukset" TCP saa yhteyden hyvin ja muutenkin messengerin serverin, johon otetaan yhteyttä pitäisi olla täysin kunnossa eli vika on jossain minun koneeni päässä.
- Live messengerin virheenkorjauksessa on tällä hetkellä ehkä avain kaikkeen, mutten tiedä, mitä tehdä (enkä osaa asiantuntemuksen puutteessa)
==> Työkalut -> asetukset -> yhteys -> "yhteyden vianmääritys" ; kaikkiin muihin kohtiin tulee vihreä "oikein-merkki", paitsi kohtaan "Hosts-tiedosto..." Tähän kohtaan ei tule siis mustakeltaista huutomerkkiä, vaan kohta jää ainoastaan tyhjäksi. Jos painan "korjaa", tulkitsee live messenger, että kaikki on kunnossa ja ohjaa minut kirjautumaan sisään, mikä taasen ei onnistu.
Mitä ihmettä minä teen tämän ongelman kanssa??? Lisäksi olen varmaan ehtinyt kokeilla kaikkea muutakin, mitä mm. msn:n tai microsoftin ohjepalveluista putkahti esille, mutten enää muista joka ikistä kokeilemaani ratkaisua... Toivottavasti joku osaa auttaa. :/
|
Jagulaari
Newbie
|
11. toukokuuta 2009 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö kukaan osaa auttaa ongelmani kanssa? :(
Tosiaan: Live messengerin työkalut -> asetukset -> yhteys -> yhteyden vianmääritys ajettua, kaikkiin muihin kohtiin tulee vihreä kunnossa-merkki, paitsi "hosts-tiedosto"-kohtaan, joka jää mystisesti tyhjäksi...(?)
Päivitin Hosts-tiedostoni C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts.ics sisällön, että #-kommenttikohtien jälkeen on vain:
127.0.0.1 localhost
Kaikesta huolimatta mese edelleen valittaa, etten voi kirjautua ja virheentarkistuksessa "korjaa"-toimintokin tuottaa tyhjää ja "hosts-tiedosto"-kohdalla on edelleen tyhjä kohta ilman varoitus- tai oikein-merkkiä.
|
Nazgul23
Junior Member
|
16. toukokuuta 2009 @ 08:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmmm...
Jos se ei poiistamisellakaan toimi, niin en ainakaan itse tiedä muuta vaihtoehtoa kuin että lataat vanhemman mesen.
|
Jagulaari
Newbie
|
19. toukokuuta 2009 @ 22:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: ...Tämän jälkeen yritin asentaa vanhempaa versiota live messengeristä uudelleen, mutta installer ei käynnisty ja valittaa vain, että uudempi versio on olemassa (uutta versiota ei näy missään, eikä ole fyysisesti olemassa)...
Kokeiltu on, eikä toimi.
Wintoosaa en voi asentaa uudelleen, koska tämä on sitä aikakautta ja ensimmäisiä läppäreitä, joissa ei tullut enää mukana windows-CD:tä. En tiedä jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi system restore pointin käyttäminen, mutta aika ongelmalliseksi menee, koska koneellani on paljon mm. työhön liittyviä tekstidokumentteja yms. sälää ympäri ämpäri, joka pitäisi manuaalisesti kopioida jonnekin...
|
1pertti
AfterDawn Addict
|
20. toukokuuta 2009 @ 01:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jagulaari
Newbie
|
25. toukokuuta 2009 @ 01:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en pysty enää käsittämään... Tein kyllä noi kaikki ja netti on jotakuinki käännetty ympäri, mutta ei vaan toimi. Messenger installoituu kyllä hienosti, mutta tosiaan ihan samaa virhettä pukkaa edelleen. Käytin cleanup-ohjelmaa ja poistin kaiken, mikä vähänkään liittyi live-palveluihin, mutta sekään ei auttanut. Kaverillani ongelma ratkesi tällä keinolla helposti, mutta minulla jostain käsittämättömästä syystä ei.
|
Jagulaari
Newbie
|
25. toukokuuta 2009 @ 02:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä vielä kuva virheenkorjaustapahtumasta. Jostain syystä "hosts..."-osio jää tyhjäksi. Palomuurit yms. on tarkastettu (rautapuoli suljettuna), että ei estä pääsyä. Jos painaa "korjaa", niin tulee sanoma "valmis" ja mese päästää kirjautumaan uudelleen, mutta jälleen kirjautuminen ei onnistu. Virhekoodi on 80040154, mutta liven omien helppien mukaan ei ajaudu mihinkää muuhun kuin tuskan parahdukseen (ei housuista tosin).
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. toukokuuta 2009 @ 02:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm kiinnostava ongelma sikali,
Lahtisin sinuna vaan jostain muusta liikenteeseen nyt kun tuollaiset ongelmat on. Tiedan etta osa viruksista on lahiaikoina tehnyt omia host tiedostoja jotka estaa paasyn esimerkiksi windows update sivustolle, ja toisaalta kun microsoftista kyse niin en epailisi yhtaan jos estaisi sitten messengeriinkin paasyn sinun koneelta.
En muista nyt mika oli viruksen nimi, tms troijalaisen joka teki tallaista ongelmaa mutta kokeiles vaikka lahtee korjailemaan siita.
Tms voithan aina testata etta yritat updateta windowsin onnistuuko sekaan, tai paastaako sinua virus torjunta sivustoille. hakemaan paivityksia virustorjunta ohjelmistoihisi.
+-----------------+----------------+
| kubuntu-fi.org |Minimize Risk''s |
+-----------------+----------------+
| No more bluescreens , for me! |
+----------------------------------+
|
Newbie
|
3. kesäkuuta 2009 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaguaarin ongelmaan vastaten, tämä on toiminu samaan ongelmaan nähdäkseni useilla eri ihmisillä:
1. Rekisteröi Msxml3.dll-tiedosto uudelleen, odota muutama minuutti ja yritä kirjautua Messengeriin uudelleen.
2. Jos et edelleenkään voi kirjautua Messengeriin, asenna XML-jäsennin uudelleen, odota muutama minuutti ja yritä kirjautua Messengeriin uudelleen.
3.Jos kirjautuminen Messengeriin ei vieläkään onnistu, käynnistä Messenger ja tietokoneesi uudelleen ja yritä kirjautua sisään.
Lisätietoa asiasta löytyy linkistä:
http://help.live.com/help.aspx?project=W...v9&market=fi-FI
ja sieltä kohta "kuinka toimin, kun näyttöön tulee virhesanoma", ja virhelistan tullessa esille, paina kohtaa "Virhe 80040111 tai 80040154: Windows Live Messengeriin kirjautuminen ei onnistu", joka sijaitsee listassa 6. alimpana.
|
Haara
Newbie
|
8. kesäkuuta 2009 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Laitetaanpa tähän samaan ketjuun... eli messengerin kanssa tuli mielenkiintoinen ongelma, kun asensin windows 7(evaluation copy. Build 7100) 32bit. Asensin mesen ja kaikki oli ok. pää ikkuna avautuu jne. mutta kun yritän avata keskustelu ikkunan ja kirjoittaa viestiä, niin keskustelu ikkuna ei avaudu. tai avautuu, mutta ikään kuin taustalle. kun painaa alt+tab niin pystyn selaamaan keskustelu ikkunan kkohdalle, mutta edelleen se ikkuna jää piiloon. Sama käy jos joku toinen koittaa kirjoittaa minulle viestä. Johtuuko tuo windows 7:n ns. epävalmiista versiosta vai pitääkö jotain asetuksia säätää?
Uudelleen asennuskaan ei auta.
|
VarMi
Member
12 tuotearviota
|
9. elokuuta 2009 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla pitemmän aikaa pyytänyt ilmoittanut että uudempi versio on saatavilla asenna. No PRKL menin sitten asentamaan niin nyt ei VOIP-puhelin toimi se kyllä kirjautuu ja pystyy hallitsemaan tilejä, mutta jos koettaa soittaa niin ilmoittaa "pahoittelemme! Et ole kirjautuneena Windows Live Messengeriin. Hjuva Hjuva. VOIP-elin ei tarvitse erikseen mitään ajureita. Mese asennuksen yhteydessä asensi kyllä jotain yhteysajureita.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2009 @ 22:46
|
Mainos
|
  |
|
Urozka
Suspended due to non-functional email address
|
16. elokuuta 2009 @ 21:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi!
Ongelmana on se, että Messenger ei suostu enää kirjautumaan sisään. Virhekoodi on 81000306. Tein kaikki mitä tuolla Live-palvelussa neuvottiin, mutta ei auta. Eli siinä tarkistuksessä pysähdytään Tärkeimmät Portit-kohtaan, eikä siitä suostu korjaamaan, vaikka annoin sen n.tunnin ajan siinä jurrata. Kaikki muu koneessa toimii kuin unelma, netti, Bitcomet yms.
1)Kaikki alkoi siitä kun vaihdoin F-Securen Avastiin. Mikä nopeutti koneen käynnistämistä huomattavasti. Ajoin virustarkistuksen, joka löysikin joitakin viruksia, jotka poistin.
2)Tämän jälkeen vielä päivitin Windowsin, tällä hetkellä on käytössä XP SP2, se kysyy että haluanko asentaa SP3:sen, jota en ole vielä tehnyt, koska olen lukenut että se ei välttämättä toimisi kunnolla.
3) Tämän jälkeen, en pääse millään tunnuksella kirjautumaan Messengeriin. Yritin tätä http://messenger.jonathankay.com/downloa...sgrsettings.reg .Ei toimi
4) Sitten poistin myös Messengerin kirjautumisavustajan, ei auta.
5) Päivitin Messengerin, ei auta.
seuraavaksi olisi edessä toi SP3 asennus, ja sitä kokeilen huomenna jos ei muuta keinoa löydy.
Olisiko kellään ideoita mistä moinen voisi johtua? Eihän modeemi kai itsestään laita portteja kiinni/vastaavaa.
|