User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 06:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > modpiiri.com
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Modpiiri.com
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Jani324
Suspended due to non-functional email address
_
18. maaliskuuta 2004 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla ongelmia päästä modpiiri.comin sivuille? Tietysti nyt sit lopetti toimintansa ku just kerkisin tilata piirin.. Kun koetan päästä sivuille tulee virheilmoitus että "sivua ei löydy".

Aloittelija
Sukka-Ed
Newbie
_
4. huhtikuuta 2004 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mää ainakin pääsen....
mäkin tilasin piirin sieltä ja on huonoa kokemusta...
ensin se piiri rikkoi mun ps2... sitten lähetin sen niille korjattavaksi ja siinä meni 5kk kun ne sai sen korjattua ja kun tuli takaisin niin se korjaaja ilmoitti että dvd-lukupää on rikki ja se pitäis vaihtaa jos haluaa että mikään dvd levy toimii... ja se uus lukupää kuulemma maksaa 90e. kyllä siinä nyt toimii ripatut ps2 pelit jotka on poltettu normaalille cd-levyille. ja tietenkin ps1 pelit
Jani324
_
4. huhtikuuta 2004 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä ps2 versio sulla on? Mulla itellä on v5/v6...

Aloittelija
Sukka-Ed
Newbie
_
7. huhtikuuta 2004 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullakin on v5/6. Nyt kyselin Hevnet:in sivuilta paljon maksais jos ne korjais sen niin se tekis 80e asennuksineen... modpiiri.com:issa pelkkä lukupää 90e
Jani324
_
7. huhtikuuta 2004 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modasitko sä ite sen koneen? Toimiko se ollenkaan modauksen jälkeen? Mä nimittäin modautin oman ps2 jyväskylässä asentajalla joka löytyy modpii.com sivuilta... sain koneen takaisin viikko sitten ja on toiminut moitteetta. Alan huolestuu jos se voi kohta mennä paskaksi..

Aloittelija
Sukka-Ed
Newbie
_
15. huhtikuuta 2004 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en modannut ite...
vein semmoseen liikkeseen joka modaa niitä ps2 konsoleita.
Bleijer
Junior Member
_
15. huhtikuuta 2004 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäkin ostin modpiiri.comista ja piiri on toiminu moitteetta!
Moderator
_
15. huhtikuuta 2004 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
~puoli vuotta ollut ko. paikasta ostettu piiri ja ei ole ollut piiristä valittamista.
Peteju
Member
_
17. huhtikuuta 2004 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modpiiri.comista tilasin MXL2:n joka on toiminut moitteetta omassa V4 koneessa
yhdellä tyypillä kävin koneen modauttaan ja on toiminut nyt jo yli 7kuukautta OK

kaikki toimii 100% ok
anatoni
Newbie
_
9. toukokuuta 2004 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisin modaamas uuttaa hopeista pleikkarii jonka ostin tai siis sain joululahjaks viime jouluna..

enkä oikeen haluais mitaa juotto modia.. vaan jonku vaikka kortin jonka saa vaa kiinnittaa tai jotaki helpompaa?.. vastatkaa mun sähköpostiin:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2007 @ 16:59

Arkisto
Newbie
_
28. toukokuuta 2004 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"ensin se piiri rikkoi mun ps2... "

Luulenpa että kyseessä on ollut V9/V10 kone jonka laserit saattavat rikkoontua laserin vastuksen alimitoituksen vuoksi. Koneissa oleva vastus on ~0.9 ohmia vaikka sen pitäisi olla yli 4 ohmia. Tämä laserin kärähdys ei siis johdu piiristä vaan heikosta laserista, joka kärähtää luettaessa huonommin heijastavia levyjä (DVD-R,DVD+R,CD-R...) Tätä ongelmaa ei ole kaikissa V9 koneissa, mutta n. 10 - 20% koneista..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. toukokuuta 2004 @ 13:02

Sukka-Ed
Newbie
_
30. toukokuuta 2004 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyseessä oli v5/v6 kone. Kyseinen piiri poistettiinkin myynnistä niiden toimimattomuuden ja epäluotettavuuden takia.
JAA123
Newbie
_
31. toukokuuta 2004 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä saan tietää minkä versioinen ps2 mulla on??
Arkisto
Newbie
_
31. toukokuuta 2004 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä voit tarkistaa oman versiosi:

http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/ps2vers.php

Peteju
Member
_
1. kesäkuuta 2004 @ 00:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hevnetin asennukset ovat törkeitä!
Olen useita hevnetissä modattuja koneita korjannut vika nyt ei ole ollut modpiirin syytä, mutta siinä samassa olen vilkaissut aina modpiirin asennuksen ja täytyy kyllä sanoa, että suurin osa kyseisen liikkeen mosatuista vehkeistä on ollut aika surkean näköisiä!

PS2 lukupään hinta liikkuu siinä 60? paikkeilla Älkää maksako hevnetille ylihintaa!!

Modpiiri.com on paljon parempi paikka ;)

Sukka-Ed
Newbie
_
1. kesäkuuta 2004 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyselin Modpiiri.com:ista ja Hevnetistä lukupäiden hintoja. Hevnet sanoi lukupään hinnaksi 80? ja Modpiiri.com 90? + asennukset. Ja Hevnet antaa takuun modaamilleen koneille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2004 @ 12:08

Arkisto
Newbie
_
2. kesäkuuta 2004 @ 04:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä kysyin Modpiiri.comista ja hinta oli 60 euroa. Eli olet ilmeisesti kysynyt joltain asentajalta..
Sukka-Ed
Newbie
_
3. kesäkuuta 2004 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä arvasit??:D asentajalta kysyinkin.

Asentaja sanoi näin:
ei kannata hankkia uutta lukupäätä, ne maksaa about 90e + asennus, itse en mielelläni asenna sellaista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2004 @ 16:34

Arkisto
Newbie
_
4. kesäkuuta 2004 @ 03:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kuten arvelin. Nuo asentajat eivät ole modpiiri.comin alaisuudessa. Tuo Jyväskylän asentaja on hyvä asentaja, suosittelen häntä kaikkiin PS2 hommiin.
Shadown
_
5. heinäkuuta 2004 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs niissä Hevnetin asennuksissa nyt on vikana?
Maniche
_
5. heinäkuuta 2004 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä minä olen avannut kuullut ja yhden avannutkin niin HEVNET ASENNUKSET ovat TÖHRIMISIÄ. Modpiiri.comin asennukset ovat puolestaan yleensä kuulemma todella siististi juotettu. Kun avaat koneen niin näet kolvausjäljet.
Shadown
_
5. heinäkuuta 2004 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin en tiedä mitä sinä sillä töhrimisellä tarkoitat. Hevnetissä, kuten minäkin käytän fluxia, joka kyllä "töhrii" konetta, mutta juotokset onnistuvat noin 100 kertaa paremmin.
Maniche
_
5. heinäkuuta 2004 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, no eiköhän tuon nyt kaikki kolvaajat tiedä. Töhrimisellä tarkoitetaan huonoja juotoksia yms suttaista tinan käyttöä. Juotokset pitää olla siistejä ja huolella tehtyjä.
Shadown
_
5. heinäkuuta 2004 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tietty, mut se fluxi tuo epäsiistin kuvan. Juotokset saattavat olla hyviä kummiskin. Koskas nämä sun avaamat koneet ovat tehty siellä Hevnetissä?
Mainos
_
__

_
Maniche
_
6. heinäkuuta 2004 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko joku HEVNETin RAHASTUSFIRMAN ukko joka paikkailee virheitä ku noin kiinnostaa?

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > modpiiri.com

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy