User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 28.7.2025 / 18:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > fujitsu siemens ja tuen honnoittelu !
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fujitsu Siemens ja tuen honnoittelu !
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
frodola
Account closed as per user's own request
_
1. toukokuuta 2009 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin se annetaan ymmärtää.

Lainaus:
Puhelintuki
Fujitsuin puhelintuki palvelee paikallisverkkomaksulla numerossa 010 511 5979.

Varsinainen tukipalvelu on Fujitsu koneiden ostajille maksutonta yhden vuoden ajan koneen ostopäivästä.
Edellä mainitut hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.
Asiakas maksaa kuitenkin puhelusta paikallisverkkomaksun operaattorille.
Näin se menee. Esim puhelimessa ei kerrota ellei erikseen kysytä ja silloiunkaan ei aina tiedetä. Kuitenkin sanon, ettei ole valittamista tuen ammattitaidosta. Kyse on koko yrityksen asiakaspalvelun vuorovaikuttamista. Ennen kuin se (ilmainen lasku tulee).

Orginal

Varsinainen tukipalvelu on Fujitsu koneiden ostajille maksutonta yhden vuoden ajan koneen ostopäivästä. Asiakas maksaa kuitenkin puhelusta paikallisverkkomaksun operaattorille.
LISÄTIETOJA PUHELUKUSTANNUKSISTA

Soittaminen 010 Yritysnumeroon
Soittaminen 010 Yritys- ja asiakaspalvelunumeroihin maksaa
kotimaan kiinteän verkon liittymistä 8,21 senttiä/puhelu + 5,90 senttiä/minuutti ja matkaviestinverkon liittymistä 8,21 senttiä/puhelu + 16,90 senttiä/minuutti. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (22 %).

Edellä mainitut hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.


Elisan yritysnumerohinnasto


Puhelumaksu jonotusajalta
Onko oikein, että asiakas joutuu maksamaan puhelumaksun odotusajalta soittaessaan yrityksen asiakasnumeroon?

Puhelumaksun periminen jonotusajalta on sallittua. On yleisesti tunnettua, että soittaminen maksaa normaalin paikallis- tai kaukopuhelumaksun verran siitä lähtien, kun numerossa vastataan. Odotusajan maksullisuudesta ei tarvitse erikseen ilmoittaa.
Heinäkuusta 2003 lähtien maksullisen puhelinpalvelun tarjoajan ei ole tarvinnut myöskään kertoa puhelun alussa, mitä palvelu ja sen jonottaminen maksavat. Riittää, jos hintatiedot ovat esillä netissä, puhelinluettelossa tai mainonnan yhteydessä.
010 511 5979 on maksullinen palvelunumero, jonka jonotus- ja puheluajalta peritään sama maksu. Jokainen operaattori hinnoittelee puhelinpalvelut itse. Erityisesti matkapuhelimesta soitettaessa hinta saattaa olla huomattavasti lankapuhelimesta soitettua puhelua kalliimpi.

Thanks anyway :)
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > fujitsu siemens ja tuen honnoittelu !
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy