User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 29.12.2024 / 06:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näytön tarkkuudeen muuttaminen? apua!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näytön tarkkuudeen muuttaminen? apua!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tollotyty
Newbie
_
3. toukokuuta 2009 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakee tyhmää tollotytyä.

Ostin miniläppärin compaq mini 700, käyttöjärjestelmä windows xp. ja minulla on mokkula saunalahden huawei e 220 hsdpa usb modem. nyt kun yritin asentaa sen tuohon miniläppäriin niin asentu kyllä mutta kun yrittää avata niin tulee teksti "to run this application, the resolution of the screen should not be less than 800x600" no kun yritin muuttaa asetuksista tuota näytön tarkkuutta niin ei onnistu siinä on vain 1024x576.

eikö tuo nyt käy tuohon? Apua auttakee viisaammat minua.
Lolster
Suspended due to non-functional email address
_
3. toukokuuta 2009 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseisen näytön ominais(eli maksimi)resoluutio on tuo 1024x576, sen suuremmaksi sitä ei saa, valitettavasti :/
tollotyty
Newbie
_
3. toukokuuta 2009 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan paska *itkee*

menikö ostos ihan hukkaan kun olin ajatellut konetta vain perus surffailuun matkoilla ja että lapsi saa katsoa matkoilla lasten ohjelmia.
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
3. toukokuuta 2009 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.oqotalk.com/index.php?topic=3554.0%3Bwap2

Tuommoisesta ketjusta sai semmoisen kuvan, että mokkulan voi saada toimimaan ilman mokkulan ohjelmaa. Koeta siis poistaa mokkulan mukana tullut softa, ja laita se kiinni ilman sitä. Jos sen mukana edes ylipäätään tuli mitään softaa.

Muuta en osaa oikein neuvoa - ei ole tullut itse räplättyä noiden vitsausten kanssa.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näytön tarkkuudeen muuttaminen? apua!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy