User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 23:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ohjaimen kätisyyden kääntö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjaimen kätisyyden kääntö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pietuvaan
Newbie
_
6. toukokuuta 2009 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli olen noin 2 vko vanha ps3 käyttäjä ja tosi hyvä kone on leffojen katteluun varsinkin ps3 media serverin kautta.Tähän karmivaan muutokseen olin pakotettu kun jo 7 vuotta palvellut modattu xbox päästi sauhut taivaalle (RIP).sori jaarittelut.
Suurin ongelma mulla on kun noissa peleissä ei tunnu löytyvän optioo asialle että sais muutettua tateista liikkumisen ja katselun paikkaa keskenään.Kyllä,olen kirottu vasuri ja pitäisi saada se katselu puoli vasempaan tattiin.mitkä pelit sisältää tämmösen mahdollisuuden?antaa pari esimerkkiä,ei kaikkia tarvi sanoo kun en kaikkia kumminkaan osta.kyse siis räiskintä/miekka peleistä.ja viimonen asia,päästääkö teillä pleikka kummallisen korahduksen just kun sen laittaa pääälle(lienee tuuletin kun kiihtyy).muutenkaan en pidä vehjettä millään lailla hijasena vaikka vertaa vanhaan xboxiin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ohjaimen kätisyyden kääntö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy