User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 13:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp ei mene microsoftin sivuille:s
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xp ei mene microsoftin sivuille:S
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pitzpie
Newbie
_
6. toukokuuta 2009 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onggelma on se että xp:eeni ei mene enää microsoftin sivuille. En voi ladata mitään ohjelmia koska itselläni servicepack 1 joka johtuu siitä että asensin tyhmyyksissäni vistatransformation pack 9.0 ja kone jumiutui poistin sen järjestelmän palautuksella ja kone oli palautunut servicepack 1 ja en voi ladata sitä enkä mitään muutakaan koska kone menee muille sivuille hyvin ja toimii nopeasti mutta microsoftin sivuille mentäessä se ei löydä sivua :SSSS
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
7. toukokuuta 2009 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks homma nyt jotenkin ettei xp ole aktivoitu?
Tai se wga siellä luokittelee sut 'ei-aito-xp' ja estää sivustoille pääsyn?

En muista SP3:sta, pitääkö alla olla sp2. SP:tömään se ei asennu.
Katsos tämä vanha ketju
Piruuttani panin ton linkiks, kun tossa viikon sisään Ozss on ruvennut aukomaan päätään. Mistähän mä noi ketjun tilastot oon kavannut, jos en oo osannut hakua käyttää?
NYT on tilanne toinen, aD:n haku ei sitä löydä tossa sanomillani tai muilla hakusanoilla.
Se samainen pitkä ketju on tossa vikassa Ozss:n viestissä "elvistellen" linkinä.

Sivulla 5 mun viestiä, jossa maininta myös sivuun 3.
Mä laitoin tonne linkit, joiden pitäis toimia ilman 'ensin pitää asentaa aitoustarkastus' se murheita tekevä wga.

Live Linux cd ja pitäis silläkin toi iso:n imurointi onnistua. Tai sit toisella koneella imuroit ja poltat sp3-cd:n.
Tästä voit katsoa kuvallisena nettiyhteyden luontia yms. ton oppaan pääohjeen lisäksi, jotka cd:llä livenä on samoin.
Muitakin live-linuxeja on vaikka kuin.

Windows XP -käyttöjärjestelmän Service Pack 2 -päivityksen verkkoasennuspaketti IT-ammattilaisille ja kehittäjille
En löydä ladattavaa SP2, onko sitä levykuvana, .iso koskaan ollutkaan jaossa?
Toimiva kone jne. niin mikkisoftan sivuilta pysäytin latauksen.
Jos lataaminen ei käynnisty 30 sekunnin kuluessa, napsauta tätä linkkiä: Käynnistä lataaminen.
Tossa se on linkki kopsattuna. Jos toimii jatkossa.
Itse sivu, jossa tietoo tosta latauksesta on, löytyy tästä.

Näin varoiks, jos sp3 vaatii sp2:n ensin.

Ja toi oli vaan suomi-xp, koska enkku-xp tota osastoo löytyy googlaten enempi.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. toukokuuta 2009 @ 22:47

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp ei mene microsoftin sivuille:s

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy