Kone on hp pavilion a6047.
Ostin uuen näytönohjaimen tohon koneeseen ati sapphire hd 2600 xt, asentelin sen siinä ihan normaalisti poistin eka integroidun näyttiksen ajurit ja sitten asensin ton ajurit. Näytönohjain kyllä toimii, mutta langaton netti ei toimi. Tietäskö joku mistä ois kyse ?
Kyllä sen nimi oli joku Inter graphic tai intel graphic en muista kunnolla. Mutta kun mulla näyttää kun käynnistän koneen niin että tila ois yhdistetty mutta ei silti pääse meseen tai nettiin. Mulla on usb tikku joku a-link joka hakee sen langattoman netin, että ei oo koneen sisällä se langaton. Oisko tuo inter graphic poisto voinu vaikuttaa jotenkin tohon ?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wepezi: Kone on hp pavilion a6047.
Ostin uuen näytönohjaimen tohon koneeseen ati sapphire hd 2600 xt, asentelin sen siinä ihan normaalisti poistin eka integroidun näyttiksen ajurit ja sitten asensin ton ajurit. Näytönohjain kyllä toimii, mutta langaton netti ei toimi. Tietäskö joku mistä ois kyse ?
Kiitos vastauksista jo etukäteen (:
Muistan kans kun joskus kaverin koneeseen laitettiin uutta näyttistä. Oli NVIDIA:n integroitu näyttis. Kas kummaa, verkkokortti oli NVIDIA DRIVERS nimellä ja kaveri poisti sen. :D Ihmetteli kovin miksei mennyt nettiin. Koneen uudelleen käynnistys aittoi.
Koita laittaa tikkua uujestaan koneeseen ja rebootata modeemia. Vika voi olla kun on langaton. Onko mahdollista kokeilla piuhaa?
No voinhan mä sitä piuhaa testata mutta, tuskin uskon että auttaa. Joku puol vuotta sitten formatoin koneen ja etin ajureita jotai 1kk ja siitä lähtien ei oo piuhalla toiminu:D. Modemin oon bootannu vissiin ? otin kaikki johot irti ja join kupin kahvia välis ja laitoin takas mutta silti vielä se runkkaa sitä samaa : vajaa tai puuttuva liitettävyys tai sitten yhdistetty mutta silti ei toimi :s. Pitää viel joo testata piuhalla. Viel yks juttu, vaikuttaako se muka siihen jos poistan emolevystä verkkokortin ajurit ja yhistän koneen nettiin usb tikulla ?