User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.2.2026 / 23:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > xfire ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xfire ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TonttuFIN
Junior Member
_
9. toukokuuta 2009 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh, en tiedä onko tämä oikea paikka kirjoittaa kyseinen ongelma, mutta kirjoitan kuiteskin!

Elikkäs, itse ongelma on se, että kun joku xfire kavereistani pelaa WoWia niin xfiren oikealla puolella näkyisi normaalisti kaverin charan tiedot (gear yms) , kun clickaan kaverista joka pelaa wowia niin xfire rupee itkemään "just in time debugging". Siinä saa jonkun aikaa hakata sitä "no" nappulaa että kyseinen ilmoitusruutu lähtee menemään ja kun painan "YES" niin se avaa helvetinmoisen scriptaus paskan o_O. Eli mitä minun pitäs tehdä? :o vinkkejä? (:
Olen yrittänyt uninstall/asentaa xfiren uudestaan.

Kiitos takakäteen.

Sieni ei ole eläin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2009 @ 19:56

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > xfire ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy