Takana 2 HDMI-liitintä, toinen numeroitu 1. HDMI ja toinen 2. HDMI/DVI.
(Sivussa myös extraliitin satunnaista käyttöä varten).
Tuo 1. liitin toimi hetken aikaa Haman 2 metrin HDMI-kaapelilla, mutta teki sitä, että pätki kuvaa välillä (n. 2 sek) ja ilmoitti "tarkista signaali". Ajattelin vian olevan kaapelissa ja vaihdoin astetta kalliimpaan ja 1 metrin kaapeliin. Merkki vaihtui Belkiniin / AvPure-sarja. Vaihdon jälkeen 1. HDMI-paikka ei tunnista koko kaapelia, mutta 2. paikassa toimii kuin unelma, ei pätki ollenkaan kuvaa eikä valita signaalista.
Oletan, että 1. HDMI-paikka on virheellinen?? Koska ostosta on kulunut alle 2 viikkoa (NetAnttila), niin kannattaisiko pyytää suoraan vaihto toiseen samanlaiseen telkkuun? Vai meneeköhän huoltoon. Ei olis kiva olla montaa viikkoa ilman telkkua....
En tällä hetkellä tartte kuin yhden HDMI-paikan (PS3:lle), mutta toisaalta kun telkku on uusi, niin toivoisi että toinenkin portti toimisi moitteetta, jos tarttee joskus esim. HDMI-digiboksia tm. varten. Nyt katson integroidun virittimen kautta, mutta kerran on hukannut kanavat ja joutunut etsimään uudelleen.
Muuten kai tuolla ei ole väliä, että käyttää liitäntää jossa lukee HDMI/DVI, samaa 1080p-resoluutiota kai se hyväksyy?
Näitä paria ongelmaa lukuunottamatta olen tyytyväinen telkkuun :)
Sulla on täysi vaihto / palautus oikeus ostamallesi tuotteelle.
Verkkokaupasta ostetulle tuotteelle on 14 vrk palautusoikeus.
Ei muuta kun otat yhteyttä Anttilaan ja sovit palautuksesta / vaihdosta.
Voi olla että tossa portissa on jotain vikaa jos ei toimi kunnolla.