Vaihdoin äskettäin vistan takaisin xp:hen ja nyt tuli semmoinen ongelma, että en saa asennettua wlanin ajuria. Löysin kyllä ajurin fujitsu siemenssin sivuilta, mutta tiedostot oli jotain muuta kuin asennustiedostoja, (security catalog, setup information, System file ja joku neljäs), enkä tiedä mitä niille pitäisi tehdä. Voisitteko ystävällisesti neuvoa miten saan wlanin toimimaan.
Koneena on kannettava fujitsu-siemens amilo La 1703. Ja wlanina on: WLAN miniCard D2301.
Se vielä unohtui että olen yrittänyt asentaa kyseiset tiedostot Control panelin kautta,kuten Mbnetin sivuilla neuvottiin, mutta en onnistunut siinä. Tarvitsisin yksityiskohtaiset ohjeet siihenkin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Swol:Tuolta Ainakin löysin suoraan ajurit ton läppärin wlan korttiin. kokeiles nuita.
Samasta paikasta oon aikasemminkin ottanu, en vaan tiedä mitä noille tiedostoille pitäisi tehdä kun ei ole mitään .exe tiedostoa, kaipa jotenkin säätää Control Panelista, mutta miten.
Menet laitehallintaan, tuo wlan-kortti näkyy siellä varmaan keltaisella kysymysmerkillä. Klikkaat sitä ja valitset asenna ajuri ja selaat kansioon, johon nuo ajuritiedostot olet purkanut.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565: Menet laitehallintaan, tuo wlan-kortti näkyy siellä varmaan keltaisella kysymysmerkillä. Klikkaat sitä ja valitset asenna ajuri ja selaat kansioon, johon nuo ajuritiedostot olet purkanut.
No nyt se meni! Olin yrittäny tota samaa aikaisemminkin, mutta ilmeisesti väärää kautta. Kiitos teille avusta!