todella iso ongelma.. kaikki katosi!! poistin avg anti virus ohjelman..
|
|
mikki86
Newbie
|
16. toukokuuta 2009 @ 21:55 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä vois tehdä asialle tiedostot löytyy koneelta mutta ilmeisesti joku polku ei ole oikea.. elikkä kaikki erittäin tärkeät tiedot meni.. poistin avg virus ohjelman ja sit katos kaikki??
kiitos jo etukäteen!!
mikki86
|
AfterDawn Addict
|
16. toukokuuta 2009 @ 22:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Tee järjestelmän palautus toimivaan ajankohtaan.
|
mikki86
Newbie
|
16. toukokuuta 2009 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
oisko mahdollista saada hieman neuvoa järjestelmän palautukseen??
kiitos!
mikki86
|
mikki86
Newbie
|
16. toukokuuta 2009 @ 23:07 |
Linkki tähän viestiin
|
noniin tein järjestelmän palautuksen ja edelleen kuvat ym ovat hukassa... kovalevyllä ne on koska tilaa ei vapautunut mutta mitään ei saa auki..
mitäs vois tehdä??
mikki86
|
AfterDawn Addict
|
17. toukokuuta 2009 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2009 @ 00:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos katselet kovon sisältöä, sekö on sitten ihan tyhjä, vai mitä tarkoitat, että "joku polku ei ole oikea"? Resurssienhallinnallako kuvia ei löydy, tai esim. Windowsin omalla Etsi-toiminnolla ("*.jpg")?
Jos kovo on oikeasti jotenkin seonnut, ole varovainen sen kanssa, ettet sotke lopullisesti. Jos taas pelkkä kuvien katseluohjelma ei toimi, kokeile vaikka USB-tikulta käynnistää esim. IrfanView, saako se kuvat auki vai ei. Tai Picasa ainakin tuntuu löytävän kaikki mahdolliset kuvat koneelta ihan itse.
|
mikki86
Newbie
|
17. toukokuuta 2009 @ 10:14 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä kaikki tiedostot ovat ns kadoksissa..ei johdu ohjelmista.. mielestäni toi avg virus ohjelma nielas ne johonkin?? poistinko väärin ohjelman tai jotain? etsi toimminolla löytyy niinkö pikakukvake mutta ei aukaise mitään. missä aiemmin oli esim pelit niihin jäi vain nfo tiedosto muut katos johki.
mikki86
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2009 @ 23:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä taida sitten osata kuin arvailla, en ole koskaan kuullut AVG:n poiston aiheuttaneen tuollaista. Google voisi tietysti tietää asiasta enemmän...
Yksi mahdollisuus olisi asentaa AVG takaisin ja katsoa sen "Virus Vaultista", löytyvätkö kadonneet lampaat sieltä. En vaan ainakaan itse mielelläni asentelisi mitään mahd. seonneelle kovolle., jos siellä on jotain arvokasta, joka ei saisi kadota. Minä varmaan kloonaisin seonneen kovon toiselle kiintolevylle ja yrittäisin sitten löytää kadonneet tiedostot recovery ohjelmilla tai AVG:n uudelleenasennuksella.
|
Baspar
Suspended due to non-functional email address
|
9. heinäkuuta 2009 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei, jos olet vielä kuulolla ni toi kuulostaa aivan samalta mitä mulleki tapahtu. paitsi tosin Norton -ohjelman kanssa. Oli kaikki kansiot ym roina tallella jossa oli paljon kuvia musiikkia ym. En saanu kansiota auki. Joka kerta ku yritin avata kansion tai jonkin tiedoston kone "sekos". Vein koneen liikkeeseen ja siellä todettiin vaan että kovalevy paskana. Et jos sulla on jotain samantyyppisiä ongelmia ni se voi johtua kovalevystä. Jos sattumoisin joku virus tai ulkonentekijä on päässy rikkomaan sen.
|
Mainos
|
|
|
kovis12
Suspended due to non-functional email address
|
15. heinäkuuta 2009 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Voin kyl iha oikeesti suositella tota pc inspector-ohjelmaa!!!Se on iha täydellinen kuvienpalautusohjelma! Mun muistikortille oli tapahtunu joku häiriö, ja oon jo neljä päivää yrittäny saada kuvii takas... Kokeilin jopa yhtä maksullista ohjelmaa (art plus digital photo recovery), mut sekään ei löytäny tarpeellisia kuvia, joten onneks en joutunu maksaakkaan.. sitte latasin ton pc inspectorin ja jo 10 min päästä kuvat oli saatu takas!!!!!! :) Tilanne oli viel se, et muistikortilla oli jo otettu paljon muita kuvia päälle, joten oli aika epätodennäköstä et kuvat löytyis.. hyvä juttu kuitenki! :-)
|