User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 22:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - peruspuhelimet (s40) > auttakaa jos osaatte
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa jos osaatte
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jannetin
Junior Member
_
17. toukokuuta 2009 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! mää oon jo kauan halunnu tehä flash -pelin jota nokia 6233 puhelin tukee, mut en oo löytäny oikee sopivaa ja ilmasta softaa siihe. Jos tiedätte jonku HELPPOKÄYTTÖISEN, ILMASEN ja MONIPUOlISEN softan niin olkaa kitttejä ja kertokaa mulle (kokemusta pelinteosta löytyy kyllä peräti 3 vuotta)

Kiitti jo etukäteen.

:-)

J@nn? H0kk@n?n
Junior Member

4 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2009 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taida olla ilmasia paljonkaan, jos yhtään mutta flash mx on se hyvä ohjelma vaikkakin maksullinen. Mutta saahan sitäkin käyttää sen 30 päivää ilmaseks. (jos oikeen muistan)
jannetin
Junior Member
_
18. toukokuuta 2009 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti mä koitan tota ja jos pystyy niin lataan sen sit uudestaa kun se trial aika loppuu



J@nn? H0kk@n?n
Senior Member

20 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2009 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jannetin:
kiitti mä koitan tota ja jos pystyy niin lataan sen sit uudestaa kun se trial aika loppuu
No ei toimi ihan noin. Sinne jää koneeseen merkintä ohjelmasta jota ei saa pois ku asentamalla käyttiksen uudelleen.
Mainos
_
__
 
_
jannetin
Junior Member
_
31. toukokuuta 2009 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, tota en mää sitä lataa uusiks, nimittäin siks ku ostin sen täysversion vaikka olikin hintava

J@nn? H0kk@n?n
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - peruspuhelimet (s40) > auttakaa jos osaatte
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy