User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 05:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > zonealarm asennusongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ZoneAlarm asennusongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jehu80
Member
_
20. toukokuuta 2009 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on käytössä ZoneAlarm palomuuri ja nyt palomuuri ilmoittaa päivitystarpeesta. Kun lataan päivitystiedoston ja alan asentamaan päivitystä, tulee aina ruutuun tämä virheilmoitus.

Olen kokeillut asennusta myös palomuuri/virustorjunta sammutettuina, ei auta. Tämän jälkeen poistin palomuurin kokonaan ja hain sen uudelleen ZA:n sivujen kautta. Sama juttu, asennus ei onnistu. Asennus onnistuu download.fi -sivuston kautta, josta saa suoraan oikean asennustiedoston, eikä vain linkkiä siihen. Download.fi sivuston ZA vain on jo valmiiksi vanhentunut ja taas palataan tuttuun ongelmaan; kun lataa päivitystiedoston, ei asennus onnistu.

Mistä ihmeestä tässä on kyse? Osaako joku neuvoa minulle, miten saan tuon päivityksen onnistumaan normaalisti?

KIITOS.

ystävällisin terveisin, jehu
BlackPawn
Member

2 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2009 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En osaa sanoa tuohon päivitys ongelmaan mitään, mutta ainahan voit vaihtaa ZoneAlarmin johonkin toiseen tuotteeseen. Esim. Comodo on kuuleman mukaan myös palomuurien kärkikastia.

The wise man speaks because he has something to say, the fool because he has to say something.
jehu80
Member
_
22. toukokuuta 2009 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Comodosta olen kuullut ja Sygatea joskus kokeillut. ZA on paljon Sygatea selkeämpi ja sen mitä Comodosta olen kuullut, on sekin hieman erikoinen jatkuvine kysymyksineen...

Periaatteessa tuo palomuuri ei varmaan olisi edes "pakollinen", kun onhan modeemissakin joku palomuuri (Zyxel P660-HW-D1). Nyt tuo vanhentunut ZA pyörii kuitenkin koneessa. On kyllä ihme homma...

Jos viitsitte, niin kokeilkaapa ladata tuo ZA heidän omilta sivuilta ja onnistuuko asennus WinXP-koneeseen?

http://www.zonealarm.com/security/en-us/...ee-firewall.htm

Senior Member

3 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2009 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jostakin olin lukevinani pari päivää sitten, että uusimmassa versiossa olisi jokin pieni konflikti Spyware Blasterin kanssa, onko se asennettuna?

Itse kokeilin jonkin aikaa sitten varakoneessani PC-Toolsin palomuuria, ja se oli kyllä selkeä ilman mitään ylimääräistä.

Comodosta saa ne kyselyt vähenemään kun ottaa Defence+ -toiminnon pois päältä, ja muutenkin katselee sen asetuksia vähän läpi. Safe Surfia ei sitten saa asentaa!! Ja älä myöskään asenna sen mukana tulevaa virustorjuntaa mikäli sinulla sellainen jo on :)

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2009 @ 19:47

AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2009 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jehu80:
Comodosta olen kuullut ja Sygatea joskus kokeillut. ZA on paljon Sygatea selkeämpi ja sen mitä Comodosta olen kuullut, on sekin hieman erikoinen jatkuvine kysymyksineen...

Periaatteessa tuo palomuuri ei varmaan olisi edes "pakollinen", kun onhan modeemissakin joku palomuuri (Zyxel P660-HW-D1). Nyt tuo vanhentunut ZA pyörii kuitenkin koneessa. On kyllä ihme homma...

Jos viitsitte, niin kokeilkaapa ladata tuo ZA heidän omilta sivuilta ja onnistuuko asennus WinXP-koneeseen?

http://www.zonealarm.com/security/en-us/...
Sunbelt Personal Firewall on yksi vaihtoehto ja vielä suomenkielinen.
jehu80
Member
_
22. toukokuuta 2009 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:
Jostakin olin lukevinani pari päivää sitten, että uusimmassa versiossa olisi jokin pieni konflikti Spyware Blasterin kanssa, onko se asennettuna?

Ei ole. Vain ZoneAlarm ja Avast antivirus löytyy.

Jos alkaa häiritsemään, eikä mikään muu auta, niin kaipa kokeilen sitten tuota Comodoa. Onko sen raskaudesta mitään tietoa vrt. ZA?

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
23. toukokuuta 2009 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jehu80:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 79atanos:

Ei ole. Vain ZoneAlarm ja Avast antivirus löytyy.

Jos alkaa häiritsemään, eikä mikään muu auta, niin kaipa kokeilen sitten tuota Comodoa. Onko sen raskaudesta mitään tietoa vrt. ZA?
kopioi/liitä ja laita googleen, Sunbelt Personal Firewall sieltä pääsee eteenpäin...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > zonealarm asennusongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy