User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 19.9.2024 / 19:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > hdtv > huom. samsung n87 tai m87:n omistajat onko ollut ongelmia?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
huom. samsung n87 tai m87:n omistajat onko ollut ongelmia?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jpvir
Member
_
20. toukokuuta 2009 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli onkos muilla ollut kyseisten mallien kanssa ongelmia toimivuudessa? esim. ajastin käynnistää tv:n tunnin välein, tai töllö jää vaan täysin jumiin vähän väliä erityisesti ohjelmaoppaasta poistuessa opas lähtee pois sekunniksi ja tulee heti takaisin ja voi pysyä ruudussa useita minuutteja jolloin kaukosäätimestä ei tapahdu mitään + kaikkea muuta ärsyttävää. omani on parhaillaan takuuhuollossa ja jos ne saavat sen kuntoon sen jälkeen korjaavat kaverini samanmallisen ja samasta liikkeestä samaan aikaan ostetun töllön.

olisi kiinnostavaa tietää että ovatko nämä mallit pistetty markkinoille viallisina vai olemmeko onnistuneet kaverin kanssa saamaan kaksi maanantai päivän kappaletta?

nimimerkillä: rahat takaisin!
Senior Member

26 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2009 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä tulee aika paljon myöhässä, mutta tulee nyt kuitenkin. itsellä on N87. ongelmani on tosin televisiossani paljonkin samanlainen kuin sinulla ? (jos käsitin kuvauksesi oikein) seuraava kuvaus on jo korjaantunut itsestään. lähemmäs vuoden ajan samsung N87 televisioni käyttäytyi seuraavasti : kun televisioni oli sammutettuna, niin äänen perusteella se kytki itsensä päälle ja pois. aikaväli päälle/pois äänelle oli n.5 minuuttia. eli televisio oli sammutettuna, mutta kuitenkin (valmiustilassa) ollessaan se piti edellä mainittua ääntä. olisi mielenkiintoista, jos jossakin listattaisiin eri merkkien erilaiset ongelmat, mutta niin ei tule ikävä kyllä koskaan käymään. olisi kiva tietää huoltoliikkeiden bugisimmat laitteet.

ostin samsungini (40") n. 13 kk sitten. tämä malli oli silloin FULL-HD televisioista hinnaltaan houkuttelevin. hinta oli silloin 13 kk sitten 999,- , joten ostin tämän merkin ja mallin. ajat ovat paljon muuttuneet ... nykyhinnoilla ostaisin mielummin sonyn. vaikka olen ihan tyytyväinen samsung- televisiooni, niin tämä on viimeinen samsungini. seuraavaksi ostan mielummin sonyn valmistaman television.
en sano että sony olisi paras, mutta sonyn laitteita minulla on ollut paljon. koskaan ei ole ainakaan minulla ole ollut ongelmia sonyn kanssa.

jos käsitin ongelmasi oikein, niin sinulla oli hyvin samankaltainen ongelma ? minulla se korjaantui ajan myötä, mutta voi tietysti myös palata .. ?, vaikkakin epäilen asiaa. yleensä annan laitteen oikutella mahdollisimman pitkään (takuuajan puitteissa) en vain viitsi raahata laitteita huoltoon, koska muutaman kerran vuosien varrella oikuttelu on loppunut ajan myötä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2009 @ 11:14

jpvir
Member
_
19. kesäkuuta 2009 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
kun televisioni oli sammutettuna, niin äänen perusteella se kytki itsensä päälle ja pois. aikaväli päälle/pois äänelle oli n.5 minuuttia. eli televisio oli sammutettuna, mutta kuitenkin (valmiustilassa) ollessaan se piti edellä mainittua ääntä.

toi on ihan normaalia kun ohjelmiston valmiustilan päivitys on päällä. mulla tv alkoi menemään kokonaan päälle. aluksi niin harvoin että luulin tulleeni hulluksi kun olin ihan varma että olin sammuttanut sen ja silti se yhtäkkiä olikin päällä. kunnes yks yö se alko huutamaan tunnin välein. miksikähän tähän ei ole laitettu nappulaa mistä saa virrat pois oli pakko ostaa katkaisijalla oleva jatkojohto.

nyt se oli korjattavana kaksviikkoa. 1½ päivää se toimi kuin unelma sit kuulu mieletön räpsäys ja koko töllö pimeni otin johdon seinästä ja pistin takasin nyt se on samanlainen kuin ennen korjausta paitsi että se menee itsestään päälle enää vain 8 tunnin välein. tosin sen sai nyt lopettamaan kun otti valmiustilan päivityksen pois päältä.

onhan tässä hyvä kuva ps3:n kanssa ja muutenkin mut tällaset ihme viat alkaa ärsyttämään sen verran että tämä on kyllä mun ensinmäinen ja viimeinen samsungin valmistama laite.

sony KDL-40W4500 piti ostaa mut oli niin kova tv kuume ettei jaksanu parin viikon toimitus aikaa odottaa. että arvaa vaan kyrsiikö nyt kun itellä on tää romu ja kaikki sukulaiset on ostanut juuri tuon sonyn.

saas nyt nähdä miten tän kanssa käy. viimeks korjaaja sanoi ettei sen tollanen pitäis olla ja ellei se tällä osan vaihdolla tuu kuntoon niin sitten he ei voi sille enää mitään. en kyllä enää jaksa olla kahta viikkoo ilman tv:tä saavat tuoda vara töllön jos viellä yrittävät tota korjata.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2009 @ 21:00

Senior Member

26 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2009 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yhteystiedot/ tuonne kun soitat, niin se maksaa ainoastaan tavallisen puhelun verran. kylhän ne saa kiikuttaa sulle uuden television, jos entistä on vaikea korjata. ja se takuu, niin se jatkuu niin kauan, kunnes televisio on korjattu. eli vaikka takuu menisi umpeen, niin se ei sun tapauksessa ole mikään este korjaukselle. parhaassa tapauksessa saat uuden tv:n tilalle, jos vanhaa ei jostain syystä voi korjata. merkkiä ne tuskin suostuu vaihtamaan.

itse kyllä soittaisin kuluttajavirastoon ja kysyisin mitkä ovat oikeuteni. parasta suomessa onkin, että kuluttajalla on paljonkin oikeuksia, jos on joutunut kärsimään jonkin asian vuoksi omasta mielestään vääryyttä.
Mainos
_
__
 
_
Pete35
Newbie
_
21. heinäkuuta 2009 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla m86 46" töllö.

Pitää samanlaista naksumista aika ajoin, vaikka on kiinni.
Ei kuitenkaan ole vielä koskaan päälle lähtenyt, vaikka olen monesti näin kuvitellut.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > hdtv > huom. samsung n87 tai m87:n omistajat onko ollut ongelmia?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy