User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 12:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > imutuksen nopeus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
imutuksen nopeus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
21. maaliskuuta 2004 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeps.
Mulla Soneran 512(taloyhtiö) liittymä..
kertokaahan ku dc+ voi joskus antaa peräti 700kt/s imutus nopeuden? Great homma se tietenkin on.. mut mist tää johtuuu? normaali on max n.60kt/s.
HerraHuu1
Suspended due to non-functional email address
_
22. maaliskuuta 2004 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Siis joskus on multa ladattu dc:ssä 3mt/s mut se on vaa ku ne ottaa file-listin..
Et eiköhä se oo vaa sama ongelma..
Moderator
_
22. maaliskuuta 2004 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep, tollasta on parilla tutulla hetkellisesti sattunu. Varmaan palveluntarjoajan päässä jotain säätöä tai muu operaatio ollut käynnissä.
hannuhil
Member
_
22. maaliskuuta 2004 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on dna laajakaista 256 kbs ja Dc++ lataa välillä aivan tajutonta vauhtia.vauhti joku 200kt! leffatkin tulee nopeesti.
edit:äsken latasin niin vauhti 400 kt! tulee mp3 aika nopeesti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2004 @ 15:42

Moderator
_
22. maaliskuuta 2004 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no huh...nyt äkkiä valittamaan palveluntarjoajalle, että hitto kun tulee ihan liian nopeesti :)
Ka39
Member
_
22. maaliskuuta 2004 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on vain extraa, jos kaistaa ei ole rajoitettu. Riippuu palveluntarjoajasta, mutta taajamissa kaista on yleensä rajoitettu, eikä ylinopeutta saa edes vahingossa.
Pete77
_
23. maaliskuuta 2004 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohan johtuu vain siitä DC++ ominaisuudesta joka pakkaa dataa samalla kun imee. Ihan hyvä systeemi kyllä.
hannuhil
Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enpä taida valittaa DNA:lle.kaverilla soneran 512 kt liittymä ja lataa hitaammin kun minun 256 kt.asutaan vierekkäin,joten matka ei sitä tee.outo homma.
junttius
_
23. maaliskuuta 2004 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma nopeus heittelee aivan holtittomasti. Miten voi olla mahdollista, että eräitä tiettyjä BINnejä imutettaessa download nopeus on jopa 7mb\s??! Onhan se hienoa, että tiedostot tulevat nopeasti valmiiksi, mutta kun ne eivät toimi, koska tulevat niin nopeasti, luulen. Missä vika?
Senior Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä aika usein kuulee joiltakin, että nopeudet heittelevät välillä melkoisesti. Veikkaukseni on, että jos kaverilla on nopeampi uppi-kaista, kuin sun download-kaista, niin imutusnopeus saattaa välillä nousta korkeammaksi. Ilmeisesti kaveri saattaa sendiä tiedostoa nopeampaa, kun toinen pystyy ottamaan vastaan. Tää voisi olla yksi teoria :)
Quote:
Onhan se hienoa, että tiedostot tulevat nopeasti valmiiksi, mutta kun ne eivät toimi, koska tulevat niin nopeasti, luulen. Missä vika?
Se voi olla, että ne korruptoituvat helpommin, koska ne tulevat nopeammin, kuin yhteytesi sallii. Yksi apu voisi olla, että asettaa jonkun liikenteen rajoitusohjelman esim. Netlimiterin. Asettaa sinne max download-nopeudeksi sen, mikä on yhteytesi maksimi. :)
esha
Suspended permanently
_
23. maaliskuuta 2004 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai sitten voi olla että dc vaan kusettaa nopeudesta, mutta jos 700 mb tulee kahdessa tunnissa 512 kaistalla niin sit saa juhlia.
pari kertaa ittelläki tullut mbnet.com:sta imuutettua 512 kaistalla 300 kt/s.
Senior Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. Tuo on myös totta, että ohjelma saattaa usein valehdella nopeuden ihan toiseksi, mikä se todellisuudessa on.
Mainos
_
__

_
hannuhil
Member
_
23. maaliskuuta 2004 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mulla on kaikki toiminu mitä oon dc:llä ladannu vaikka tuleekin nopeesti.jännä kyllä,en asu ees kaupungissa vaan tämmösessä pikkusessa maalaiskylässä josta lähinpään kaupunkiin matkaa 45km.luin jostain että kaupungeissa laajakaista ois nopeempi,en tiedä onko totta.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > imutuksen nopeus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy