User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > kännykässä näyttö rikki...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kännykässä näyttö rikki...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2009 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...missä vois korjauttaa edes vähän halvemmalla kun Nokian ommassa tehtaassa? Kävin elisalta kysymässä paljon korjaus maksaa ni sano että sen satasen jos Nokialla korjauttaa mutta alle satasella saattaa saada korjautettua "pikkuliikkeessä". Kiitos jo etukäteen!

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2009 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä malli? Puhelimen mallista riippuen korjaus on jotain 50-110 euron väliltä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2009 @ 11:28

Member

2 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2009 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
N82 Navigation

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2009 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu vähän huoltoliikkeen työveloituksesta ja paljonko on katehinta näytössä. Sanoisin että tuskin selviät alle 80 euron.
Member

2 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2009 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Riippuu vähän huoltoliikkeen työveloituksesta ja paljonko on katehinta näytössä. Sanoisin että tuskin selviät alle 80 euron.

Okei, no pitää yrittää rahat jostain kokoon haalia. Kiitokset!

Senior Member

8 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2009 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelisin melkein vaihtamaan itse. Tarvitset vain torx t6 ja ehkä t5 ja sitten ostat huuto.netistä uuden näytön ja näytön vaihto onnistuu helposti ilman ohjeita. Itse nykysin ostelen juuri näyttövikaisia kännyköitä sen takia että ne ovat helppo korjata itse ja niitä saa yleensä todella halvalla. Itse ainakin ilman minkäänlaista koulutusta olen vaihtanut näyttöjä.
Member

2 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2009 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90:
Suosittelisin melkein vaihtamaan itse. Tarvitset vain torx t6 ja ehkä t5 ja sitten ostat huuto.netistä uuden näytön ja näytön vaihto onnistuu helposti ilman ohjeita. Itse nykysin ostelen juuri näyttövikaisia kännyköitä sen takia että ne ovat helppo korjata itse ja niitä saa yleensä todella halvalla. Itse ainakin ilman minkäänlaista koulutusta olen vaihtanut näyttöjä.

Olisihan sekin vaihtoehto, arveluttaa vaan riskit. Ja miten helposti näytön liittäminen kännykkään käy? Pitääkö vain pari piuhaa kiinnittää vai?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2009 @ 00:10

Senior Member

8 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei edes paria vaan ainoastaan 1 johto =) youtubessa näkyy video kuinka vaihdetaan n73 näyttö ja melkein kaikissa puhelimissa vaihdetaan samanlailla näyttö.
Member

2 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2009 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo taidan sittenkin vaihtaa näytön itse jos noin helppoa on, paljon halvemmaksi tulee =] Kiitos avusta !

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2009 @ 17:12

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
1. kesäkuuta 2009 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti easton94:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ibanez90:

Olisihan sekin vaihtoehto, arveluttaa vaan riskit. Ja miten helposti näytön liittäminen kännykkään käy? Pitääkö vain pari piuhaa kiinnittää vai?
Tuolta huoltomanuaali, jossa näytetään kuinka avataan.
http://www.scribd.com/doc/2440938/Nokia-N82-Disassembly

Kannattaa Polkumyynti.com :sta kysyä, josko sattuisi olemaan N82:n näyttömoduuleita kaapin kätköissä.

http://www.polkumyynti.com/product_catalog.php?c=270

Itse vaihdoin N80:een näyttömoduulin ja meni aikaa, ehkä noin 30 min. kaikkinensa. Kohtuu helppoa ja vaivatonta.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. kesäkuuta 2009 @ 19:06

Senior Member

8 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2009 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa myös katsoa huuto.netistä sillä nuo polkumyynti.comin tuotteet ovat ihan pirun kalliita. atennin kuorikin maksaa 10e
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2009 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
N82:n näyttö on sitten liimattu melko lujasti kiinni, mutta kun se kerran on jo rikki, niin sen voi huoletta irroittaa voimaa käyttäen. Eli tökkäät vaan pinsetit tai talttapäisen ruuvarin näytön alle ja sitten reippaasti väännät.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > kännykässä näyttö rikki...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy